قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > راهنمای خرید پتو برای سگ

راهنمای خرید پتو برای سگ

سگ‌های دوست داشتنی شما به مراقبت و توجه نیاز دارند. شما باید یک محیط آرامش بخش، امن و دلچسب برایشان فراهم کنید. نگهداری از سگ‌ها، اصول و قوانینی دارد که باید حتما رعایت‌شان کنید. از خوراک و غذای سگ تا جای خواب، همگی باید مورد توجه قرار بگیرد. پتو برای سگ یکی از موارد مهم جهت رفاه این حیوانات است که باید در نظر داشته باشید.

همانطوری که ما انسان‌ها به پتو نیاز داریم سگ‌ها نیز به گرمایی که پتو می‌دهد نیاز دارند و از آن لذت می‌برند. پتو برای سگ مثل جای خواب است. برای اینکه با دلیل و ضرورت خرید پتو برای سگ آشنا شوید، این مقاله کوتاه را تا پایان مطالعه بفرمایید. همچنین ما در مورد انواع پتو برای سگ‌ها و موارد دیگری در این‌باره صحبت کرده‌ایم.

خرید پتو از پت راید مارکت

انواع پتو سگ؛ چرا خرید پتو برای سگ لازم است

پتو سگ می‌تواند به یک محیط آرام و امن برای او تبدیل شود. با قرار دادن یک پتو در کنج خانه می‌توانید برای سگ‌تان جای خواب درست کنید. جای خوابی که هم ارزان است، هم به راحتی جابه‌جا می‌شود. پتو یک خواب راحت به سگ‌تان خواهد داد و از او در برابر سرما محافظت می‌کند.

چه سگ‌هایی بیشتر به پتو نیاز دارند

پتو سگ تقریبا برای همه‌ی سگ‌ها لذت‌بخش است و خوابی آرام به آن‌ها خواهد بخشید. اما برخی از نژاد سگ‌ها تحملشان در برابر سرما بیشتر است؛ بنابراین اگر یک سگ کوچک از نژاد شیواوا دارید، بیشتر از یک سگ بزرگ باید به فکر خرید پتو برایش باشید. سگ‌های بزرگ از نژاد سیبرین هاسکی و مالاموت بیشتر سرما را تحمل می‌کنند.

مزایای پتو برای سگ

در هر صورت خرید پتو برای سگ مزایای زیادی دارد. به این معنی که حتی اگر سگ‌تان تحمل بیشتری نسبت به سرما دارد، باز هم در کنار جای خواب او پتوی مناسب قرار دهید تا هر وقت نیاز داشته باشد از آن استفاده کند.

از جمله مزایای خرید پتو برای سگ می‌توان به گرم نگه داشتن، ایجاد حس امنیت، آرامش خاطر و غیره اشاره کرد. همچنین قیمت پتو سگ نسبت به جای خواب سگ ارزان‌تر است؛ از طرفی همان امنیت را به سگ خواهد داد که جای خواب می‌دهد؛ بنابراین با خرید این محصول می‌توانید ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداری از سگ، یک محیط آرام و امن برایش تهیه کنید.

پتو سگ شما را گرم نگه می‌دارد

خرید پتو برای سگ خصوصا زمانی که سگ شما شرایط مساعدی ندارد یعنی باردار یا بیمار است بسیار مهم است. اینکار به تعادل دمای بدن سگ کمک می‌کند. همچنین سگ‌های مادر و مسن نیز به شدت به سرما حساس هستند. البته باید دقت داشته باشید که گرمای بیش از حد می‌تواند به سگ آسیب‌های جدی وارد کند. بنابراین باید با انواع پتو خنک‌کننده برای سگ نیز آشنا شوید و موردی که مناسب فصل است را انتخاب و خریداری نمایید.

انواع پتو سگ

پتو سگ دارای انواع مختلفی است و هرکدام از آن‌ها کاربردهای مختص به خودشان را دارند. پس بهتر است در هنگام خرید پتو برای سگ، به نوع آن و کاربردی که دارد توجه داشته باشید و مناسب‌ترین و بهترین پتو برای سگ‌ دلبندتان را تهیه کنید. در حال حاضر انواع پتو برای سگ شامل موارد زیر است.

  • پتوی حرارتی
  • طراوت‌بخش
  • از مو
  • مخمل
  • خنک‌کننده

پتو حرارتی برای سگ

برخی پتوها حرارتی هستد یعنی اینکه از خود گرما منعکس می‌کنند و این باعث می‌شود که سگ شما در زمستان احساس گرما و راحتی کند. البته پتوهای حرارتی برای سگ‌های کوچک و سرمایی مناسب است. یعنی اینکه اگر سگ شما بزرگ است و پوست ضخیم دارد، روی زمین هم می‌تواند بخوابد و احساس سرما نکند. ویژگی پتو حرارتی سگ، اندازه کوچک و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی یا آب سرد است.

پتوی حرارتی خودش دو نوع است. یکی از انواع توسط وزن خود سگ گرم می‌شود. اما نوع دوم را با اتصال جریان الکتریکی باید گرم کرد. پیشنهاد ما این است که برای سگ دلبندتان در زمستان پتوی حرارتی ساده تهیه کنید. اما اگر سگ شما خیلی سرمایی است یک پتوی حرارتی الکتریکی حتما انتخاب خوبی است.

پتوی طراوت بخش

گفتیم که خرید پتو برای سگ مزایای زیادی دارد. یکی از این مزایا احساس امنیت و آرامش خاطر است. یک نوع پتوی سگ که در سایت آمازون به فروش می‌رسد و به پتوی بویایی شناخته می‌شود می‌تواند استرس سگ شما را کم کند. پتوهای بویایی یک نوع ورزش ذهن یا تفریح هم به حساب می‌آیند. رنگ‌بندی پتو سگ بویایی متنوع است. پس می‌توانید آن را برحسب سلیقه خود یا ست کردن با لباس سگ‌تان یا هرچیز دیگری تهیه کنید.

اندازه پتو سگ

اگر یک سگ بزرگ دارید بهتر است پتوهای عریض که غالباً دو متر در یک طرف و نیم متر از طرف دیگر هستند برایش تهیه کنید؛ البته برخی پتوهای بزرگ نازک هستند و نمی‌توان به جای تخت خواب سگ از آن‌ها استفاده کرد؛ با این‌حال، شما می‌توانید این پتوی نرم و دلپذیر را برای سگتان تهیه کنید و به او احساس آرامش خاطر بدهید.

همچنین پتو برای سگ کوچک نباید بیش از حد بزرگ باشد؛ در این صورت سگ شما در آن گم می‌شود. پس به طور کلی باید ابعاد و اندازه پتو سگ با اندازه سگ‌تان همخوانی داشته باشد و می‌توان گفت اندازه یکی از پارامترهای مهم خرید پتو برای سگ به حساب می‌آید.

توجه به سلیقه سگ

کسانی که از حیوانات و بالاخص سگ‌ها نگهداری می‌کنند، آدم‌های منطقی و در عین حال با احساسی هستند. به جرأت می‌توانم بگویم که نگهداری از یک حیوان و داشتن ارتباط دوستانه و محبت‌آمیز از دست هرکسی برنمی‌آید. این افراد به خوبی می‌دانند که سگ‌شان چه چیزی دوست دارد و از چه چیزی بدش می‌آید و این موارد را هنگام خرید تمام محصولات حیوانات رعایت می‌کنند.

بنابر آنچه گفته شد، در هنگام خرید محصولات نگهداری سگ، قطعا باید به سلیقه سگ و ترجیحات او هم اهمیت بدهید. برای اینکه بدانید سگ‌تان از کدام پتو بیشتر خوشش می‌‌آید، به رفتار او و تمایلاتی که دارد دقت کنید. شاید سگ شما روی زمین راحت‌تر باشد تا روی یک پتو. اما در هر حال بیشتر اوقات یک پتو برای سگ حکم یک جای امن و آرامش‌بخش را دارد و بیشتر سگ‌ها این را می‌پسندند؛ خصوصا اگر پتویی که می‌خرید مناسب فصل، اندازه حیوان و پوست او باشد.

سخن آخر؛ پتو سگ از کجا بخریم

کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند، بدون شک به خاطر تهیه‌ ملزومات آن با فروشگاه‌های محصولات حیوانات کم و بیش آشنا هستند. البته شما می‌توانید خرید اینترنتی محصولات حیوانات را هم تجربه کنید و به همین دلیل، بد نیست سری به فروشگاه پت راید بزنید.

هر محصولی که برای سگ دوست‌داشتنی‌تان نیاز دارید را می‌توانید به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی محصولات حیوانات پت راید خریداری کنید. مهم‌تر از هرچیز، قیمت محصولات حیوانات، از جمله قیمت پتو سگ، در فروشگاه پت راید بسیار مناسب است. امیدوارم این مقاله بتواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید