قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > عطر نیش با عطر دیزاینری چه تفاوتی دارند؟ کدام بهتر است؟

عطر نیش با عطر دیزاینری چه تفاوتی دارند؟ کدام بهتر است؟

کمتر کسی با دنیای پر رمز و راز عطرها آشنایی دارد. عطرهای نیش و دیزاینری دو دسته خاص و پرفروش از عطر و ادکلن های محبوب به شمار می روند. اما برخی از مشتریان در خصوص خرید هر یک از این عطر با ابهاماتی رو به رو می شوند. عطرهای دیزاینری و نیش هر یک تعاریف خاص خود را در دنیای عطرسازی دارند. در این میان عطرهای دیزاینری چندان لاکچری نیستند. عطرهای نیش در میان عطرهای لاکچری و کمیاب قرار می گیرند. برای تعیین بهترین نوع عطر در میان عطرهای نیش و دیزاینری باید به مزایا و ویژگی های هر یک دقت داشته باشید. در این بخش به بررسی تفاوت های انواع دسته بندی های عطر و ادکلن می پردازیم. 

برتری های عطر دیزاینری 

عطرهای دیزاینری در دسته ادکلن های خاصی قرار می گیرند که اغلب با قیمت مقرون به صرفه ای خریداری می شوند. ۹۰ درصد مصرف کنندگان همیشگی عطر و ادکلن، استفاده از عطرهای دیزاینری را به مجموعه عطرهای نیش ترجیح می دهند. حجم بالای این عطرها در بسته بندی های ۱۰۰ میلی لیتری نیز مشتریان را برای خرید این محصولات ترغیب می کند. عطرهای نیش در مقابل عطرهای دیزاینری قیمت گران تری دارند. 

اصالت و رایحه شاهکار برخی از عطر و ادکلن های دیزاینری سبب افزایش خرید و فروش آن ها شده است. این محصولات توسط طراحان عطرهای نیش ارائه می شوند. با وجود این قیمت آن ها به نسبت پایین تر است. در پروژه ساخت عطرهای دیزاینری با در نظر گرفتن بودجه روایح مختلف ساخته می شوند. 

برتری های عطر نیش 

خلاقیت بیش از حد در ساخت و آماده سازی عطرهای نیش یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات است. در ساخت این عطرها ترفندهای بسیاری به کار می رود که رایحه نهایی آن ها را به عطری بی مانند تبدیل می کند. توجه بالای تولید کنندگان به جزییات ساخت عطرهای نیش یکی از مهمترین برتری های این مجموعه محصولات به شمار می رود. در ساختار این محصولات پیچیدگی کمتری به کار رفته و به همین خاطر انواع عطرهای نیش به صورت تک نتی یا چند نتی ساخته می شوند. 

در ساخت انواع عطرهای نیش از مواد طبیعی استفاده می کنند که یکی از مهمترین تفاوت های عطرهای نیش با عطرهای دیزاینری به شمار می رود. با خرید یک عطر نیش می توانید، یک شاهکار هنری و خلاقانه را تهیه کنید. هزینه شما برای خرید عطرهای نیش صرف خرید مواد تشکیل دهنده و ایده های ناب طراحان عطر و ادکلن ها می شود. 

عطر نیش یا دیزاینری

برای انتخاب در میان عطرهای نیش و دیزاینری باید به نظرات و سلیقه های خود دقت داشته باشید. هر دوی این عطرها مزایای خاص خود را دارند. به همین خاطر برای انتخاب عطر مخصوص خودتان باید به روحیات و سلایق شخصی بیشتر دقت کنید. در صورتی که به دنبال انتخاب یک هدیه خاص برای دوستان و عزیزان خود می گردید، عطرهای نیش انتخاب مناسب تری خواهند بود. در صورتی که عطر انتخابی خود را برای استفاده روزانه خریداری می کنید، باید به دنبال یک عطر دیزاینری مناسب بگردید. 

عطرهای دیزاینری با کیفیت بالایی تولید می شوند. برای انتخاب هر یک از آن ها باید به قیمت این محصولات دقت داشته باشید. قیمت عطرهای نیش اغلب گران تر است. با این وجود این محصولات همچنان محبوبیت خود را دارند. 

تفاوت های انواع دسته بندی های عطر و ادکلن

انوعا عطرها دسته بندی های به خصوصی دارند و هر یک بر اساس سلایق و نظرات مشتریان خریداری می شوند. برای ارزیابی بهتر تفاوت های عطر و ادکلن های نیش و دیزاینری باید به دسته بندی های مختلف آن ها نیز دقت داشته باشید. برخی از مهمترین دسته بندی های این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

عطرهای عامه پسند

این دسته از عطرها همان عطرهای دیزاینری هستند که در یک کمپانی خاص تولید و طراحی می شوند. هدف مهم ساخت و تولید عطرهای عامه پسند، بازار عمده فروش عطر و ادکلن است. امکان تولید و خرید و فروش این عطرها در ابعاد گسترده وجود دارد. این عطرها توسط برترین برندهای جهانی تولید عطر و ادکلن تولید و ارائه می شوند. محدوده قیمت این محصولات نیز به گونه ای تعیین شده که همه مردم به سادگی قادر به خرید آن ها باشند. 

عطرهای فاخر و فاین فرگرنس

یکی دیگر از پرفروش ترین دسته بندی های عطر و ادکلن، فاین فرگرنس ها هستند. این عطرها به صورت دست ساز تولید و طراحی شده و با دیزاین جواهر ارائه می شوند. استفاده از اسانس های طبیعی در ساخت و آماده سازی این عطرها از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. این دسته عطرها اغلب برای پادشاهان مشهور جهانی و روسای کشورها خریداری می شوند. ساخت و تولید هر یک از آن ها اغلب به صورت اختصاصی و سفارشی انجام می گیرد. 

عطرهای ایندی نیش

یکی دیگر از مهمترین دسته بندی های عطر و ادکلن ها، انواع عطرهای ایندی نیش هستند که با نام آرتیسان نیز معرفی می شوند. این عطرها نیز در زیر مجموعه عطرهای نیش قرار می گیرند. این عطرهای دست ساز زیر نظر مجموعه نیش، برندهای کوچکی تولید کرده و صاحب برند عطر و عطاران آن یک نفر هستند. برندهایی مانند برند Andy Tauer و برند Maison Francis Kurkdjian نیز در دسته عطرهای فاخر و ایندی نیش قرار می گیرند. 

عطرهای پرایوت لاین

یکی دیگر از دسته بندی های مهم عطرهای خصوصی یا پرایوت لاین هستند. این دسته از عطرها به صورت محدود تولید شده و وسعت کمتری دارند. برندهای مشهور برای استفاده از بخش هایی از بازارهای نیش برای تولید این عطرها اقدام می کنند. تعداد محدود انواع عطر و ادکلن های پرایوت یکی از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. این ویژگی در تضاد با عطرهای عامه پسند قرار دارد. 

عطرهای مخصوص سلبریتی ها

یکی از دسته بندی های مهم عطرهای خاص جهانی، عطر و ادکلن های سلبریتی ها است. این روزها ستارگان سینما، موسیقی و… هر یک عطر و رایحه خاص خود را دارند. این روزها افراد مشهور برای کسب درآمد، عطر مخصوص خود را با در نظر گرفتن روحیات خاص خود سفارش می دهند. بر این اساس عطر مد نظرشان تولید و طراحی شده و در بازارهای افراد خاص و مشهور ارائه می شوند. 

انواع برندهایی که تولید و ساخت این عطرها را بر عهده گرفته اند، به رشد و پیشرفت بالایی دست پیدا کرده اند. استراتژی فروش این برندها، رشد خزنده قیمت ها بر اساس میزان فروش هر یک است. برخی از برندهای مشهور سلبریتی ها شامل jennifer lopez ، justin bieber، One Direction هستند. مدل های ایرانی این عطرها نیز شامل عطر مهران مدیری می شوند که در سر تا سر کشور ما خرید و فروش می شوند. 

جمع بندی

انواع عطرهای نیش و دیزاینری از مهمترین دسته بندی های عطرهای خاص به شمار می روند که هر یک مورد پسند قشر به خصوصی از جامعه قرار دارند. انواع عطرها در دسته بندی های گوناگونی تولید می شوند. انوع عطرهای نیش و ایندی نیش، عطرهای سلبریتی ها، عطرهای عامه پسند، پرایوت لاین و… در دنیای امروز از شهرت بالایی برخوردار هستند. مشتریان برخی از این عطرها خاص هستند و در میان قشر به خصوصی به فروش می رسند. اما برخی از آن ها در میان همه مردم خرید و فروش شده و تولید وسیع تری دارند. شما می توانید بر اساس نوع استفاده خود هر یک از این عطر و ادکلن ها را انتخاب کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید