قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > معرفی بهترین عطر گرم زنانه + ۵ تا از معروف ترین گرم زنانه

معرفی بهترین عطر گرم زنانه + ۵ تا از معروف ترین گرم زنانه

بدون تردید همه دوست دارند که همیشه خوشبو باشند. خانم‌ها نیز از این قاعده مثتثنی نیستند. هر خانمی به استفاده از عطر و ادکلن علاقه دارد. انواع ادکلن های زنانه گرم و شیرین ، وقار و کلاس خاصی دارند و می‌توانند تکمیل‌کننده استایل شیک پاییزی و زمستانی شما باشند. این عطر و ادکلن‌ها از ترکیب روایح شیک و ماندگاری تشکیل شده‌اند و خط بوی قابل قبولی هم از خود برجای می‌گذارند. شما می توانید تمامی عطر هایی که در ادامه معرفی میکنیم را از وبسایت فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ایران پرفیومز خریداری کنید.

عطر گرم چیست؟

 باید بگوییم که عطر گرم به عطرهایی گفته می‌شود که در آن‌ها رایحه‌هایی مانند چوب صندل، ادویه‌های شرقی یا شکلات به کار رفته است. بهتر است از عطرهای گرم در فصل‌های سرد پاییز و زمستان استفاده شود تا خودشان را در سردی هوا به خوبی نشان دهند و علاوه بر آن احساس گرمای خوشایندی به شما ببخشند.

عطرهای گرم معمولا دارای ماندگاری بیشتری نسبت به عطرهای سرد هستند.

استفاده از عطر گرم برای افراد گرم مزاج مناسب نیست چون با استشمام بوی عطر گرم، فرد گرم مزاج دچار درد شدید در ناحیه سر خواهد شد.

استفاده از ادکلن زنانه برای افراد گرم مزاج و مبتلا به میگرن توصیه نمی‌شود چون میگرن با بوییدن یک رایحه گرم، عود می‌کند.

عطرهایی که رایحه نت‌های قالبی مانند چوب یا مشک دارند، عطرهای بسیار گرم می‌باشند.

عطرهایی که در فرمولاسیون آن‌ها نت‌های گلی مثل گل یاس، گل مریم یا گل محمدی بکار رفته، عطرهای گرم و لطیف به حساب می‌آیند.

معرفی بهترین عطر گرم زنانه

کوکو مادمازل زنانه CHANEL COCO MADEMOISELLE

کوکو مادمازل یکی از بهترین عطر زنانه معتدل و صد درصد شیرین است که مشام انسان را سرشار از انرژی مثبت، آرامش و نشاط می کند؛ این موضوع را نگاه کردن به بطری ساده شیک این عطر هم خواهید دریافت.

گل های مدیترانه ای، میوه ها و مرکبات به همراه ترکیباتی دیگر، یک پکیج شایسته برای خانم های جذاب و پر انرژی است. CHANEL COCO MADEMOISELLE را هم میتوانیم به عنوان یکی از ماندگار ترین عطر های زنانه به شما معرفی کنیم که این مورد هم درکنار ویژگی های دیگر، نشانه ای از موفقیت و محبوبیت این ادکلن در سراسر جهان است.

معرفی بهترین عطر گرم زنانه
معرفی بهترین عطر گرم زنانه

– لانوین اکلت زنانه

لانوین اکلت زنانه یا همان اکلت بنفش از سال ۲۰۰۶ تا کنون در لیست بهترین عطر زنانه مناسب تابستان قرار داشته است. این عطر خنک فرانسوی، رایحه‌ای گل‌فام و گیاهی دارد؛ از این رو می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان یا دختران شاداب و جسور باشد.

 ترکیب رویایی مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اوسمانتوس و یاس بنفش در لانوین اکلت، ترکیبی برنده برای یک عطر تابستانی زنانه محسوب می‌شود. آمیزه گل‌ها و گیاهان لطیف در این عطر، آن را به عطری مناسب برای استفاده در محیط‌های سرپوشیده در روزهای گرم سال بدل کرده است.

۳- عطر لانکوم مدل La Vie Est Belle EDP

این عطر به عنوان نمادی از سادگی و آزادگی طراحی شد که داشتن شیشه ساده اما شکیل و رایحه ای همچون نسیم بهاری در رساندن این مفهوم بسیار موفق بوده است. نام این عطر به خاطر سعی سازنده در به تصویر کشیدن چشم اندازی از طراوت و شادابی در زندگی در عین سادگی و آزادی انتخاب شده است که به معنای ” زندگی زیباست” می باشد. در نت آغازین این عطر آمیزه ای از رایحه انگور سیاه فرنگی و گلابی به مشام می رسد و پس از آن هم با ترکیبی شاد و بهاری از شکوفه پرتقال و یاسمن رو به رو خواهید شد. در نهایت در نت پایه این عطر که در لیست بهترین عطرهای زنانه قرار دارد از رایحه وانیل و نعنا هندی استفاده شده است.

اسانس اولیه: انگور فرنگی سیاه، گلابی

اسانس میانی: زنبق، یاس، شکوفه پرتقال

اسانس پایه: وانیل، دانه تونکا، پرالین، نعناع هندی

این عطر در گروه بویایی گلی میوه ای شیرین قرار دارد. طبع گرم و شیرین آن باعث شده تا گزینه ای مناسب برای فصول سرد باشد.

قوس زیر شیشه این عطر با رنگ صورتی سمبلی از دهان در حال لبخند زدن می باشد.

عطر لانکوم مدل‎ La Vie Est Belle EDP
عطر لانکوم مدل‎ La Vie Est Belle EDP

– عطر زنانه گرم بلک اپیوم

به دنیای عطر راک اند رول خوش آمدید! بلک اپیوم زنانه مناسب خانم‌‏هایی است که به موسیقی راک علاقه دارند. بوی قهوه این عطر آن را برای هدیه دادن به خانم‏‌های اسپرت هم مناسب می‌‏کند.

بوی فلفل صورتی، شکوفه پرتقال و گلابی با ترکیب قهوه و یاسمن، همچنین بوی عطر چوب سرو، همگی در یک شیشه محکم و زیبا به شما ارزشمند بودن این عطر را گوشزد می‏‌کنند.

شاید با دیدن شیشه این عطر به یاد سنگ‏‌های گرانیتی بیفتید که نام بلک اپیوم در میان آن خودنمایی می‌‏کند.

عطر زنانه گرم بلک اپیوم
عطر زنانه گرم بلک اپیوم

– ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال یا همان ورساچه صورتی از دیگر عطرهای تابستانی زنانه پرفروش و پرطرفدار در سراسر جهان است. این عطر ایتالیایی در سال ۲۰۰۶ به بازار آمد و با رایحه گل‌فام و میوه‌ای خود به سرعت توانست جایگاه برجسته‌ای به عنوان یک عطر مناسب تابستان زنانه پیدا کند. ورساچه برایت برای استفاده روزانه خانم‌های جوان، شیک‌پوش و سخت‌پسند، بسیار مناسب است. این عطر در نت آغازین خود، روایح جادویی انار، آب و یوزو را در کنار یکدیگر قرار داده است.

در نت میانی با کنار هم چیدن رایحه گل صدتومانی، مگنولیا و نیلوفر آبی، شگفتی بی‌نظیری را خلق کرده است و در نهایت، نت پایانی را با ترکیب دل‌انگیز مشک، کهربا و چوب ماهون به پایان رسانده است تا بتواند عطری ملایم، لطیف و کاملا زنانه را پیش روی شما بگذارد. استفاده از این عطر در مهمانی‌های دوستانه یا قرارهای عاشقانه شب‌های تابستانی، می‌تواند چهره‌ای شاداب و پرمهر را از شما به دیگران نشان دهد.

نکاتی در خصوص استفاده از عطر گرم

عطر سرد و گرم و به طور کلی همه عطر‌ها همچون همر چیز مصرفی دیگر، دستور خاصی برای مراقبت دارد. اگر این نکات را بدانید، می‌توانید راز ماندگاری آن را بهتر درک کنید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم. 

عطر را مستقیم روی پوست بزنید

عطر‌ها باید مستقیما روی پوست اسپری شوند. ترجیحا سعی کنید عطر را روی لباس اسپری نکنید؛ زیرا هم لباس را لک می‌کند و هم پخش و تاثیر مناسبی ندارد.

عطر را روی مو اسپری نکنید

عطر‌های معمولی برای مو فرموله نشده‌اند و در بلند مدت باعث خشکی و آسیب به مو می‌شوند. برای این کار عطر‌های مخصوص مو را تهیه کنید، شامپوی خوشبو بزنید یا حداقل از عطر‌های با الکل کم برای این کار استفاده کنید.

عطر را در جای مرطوب پخش کنید

حتما این نکته را شنیده‌اید که اگر عطر را بعد از حمام استفاده کنید، بسیار ماندگار می‌شود. این نکته به این خاطر است که عطر در محیط مرطوب به خوبی می‌ماند. به این جهت است که پیشنهاد می‌شود عطر را در جا‌هایی مثل زیر گردن، پشت گوش و پشت زانو اسپری کنید؛ زیرا این نواحی رطوبت کافی را دارند. به طور کلی گرما و رطوبت بدن، مثل یک پخش‌کننده عمل می‌کند.

هرگز عطر را روی پوست نمالید

اگر در فیلم و تبلیغ‌ها دیده‌اید که بازیگران، بعد از اسپری کردن، عطر را روی پوست می‌مالند، شما این اشتباه را نکنید. این کار باعث به هم خوردن بوی عطر‌ها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید