قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > معرفی بهترین کرم های ترمیم کننده پوست صورت

معرفی بهترین کرم های ترمیم کننده پوست صورت

معرفی بهترین کرم های ترمیم کننده پوست صورت

بهترین کرم های ترمیم کننده پوست صورت محصولاتی هستند که با قرار گرفتن روی زخم یا اسکار ناشی از آن، روند بهبودی پوست را سریع تر کرده و کمک می کنند تا اسکاری نیز روی پوست شما باقی نماند. این محصولات در انواع مختلفی توسط برندهای داخلی و خارجی تولید و عرضه شده اند.

یافتن بهترین پماد ترمیم کننده پوست صورت از میان این برندها کمی دشوار به نظر می رسد؛ اما نگران نباشید. در این مطلب می توانید راهنمای خرید کرم ترمیم کننده را بخوانید و در انتها نیز چندین محصول مناسب را به همراه ویژگی هایشان معرفی خواهیم کرد.

بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت ایرانی

پوست صورت در مواجهه با عوامل مختلفی از قبیل اشعه لیزر، جوش، خراش، بخیه، بیماری های پوستی و … دچار جراحت می شود. در این مواقع اغلب افراد به دنبال آموزش پوشاندن لکه های صورت با آرایش هستند؛ اما باید بدانید راه حل های دائمی نیز برای رفع این مشکلات وجود دارند.

بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت ایرانی توسط برندهای لافارر، ژوت، سی گل، وچه، بایومارین و … عرضه می شود که در ادامه این بخش به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

ژل ترمیم کننده زخم و اسکار لافاسیل لافارر

برند لافارر بهترین پماد ترمیم کننده زخم را با نام لافاسیل تولید و روانه بازار کرده است. این محصول برای ترمیم اسکارهای برجسته و بخیه انواع پوست، عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان می دهد و در عین حال باعث حفظ رطوبت و تسکین پوست خواهد شد.

رفع التهاب و قرمزی پوست، محافظت از زخم در برابر باکتری ها، رفع برآمدگی جای زخم در کنار جذب سریع باعث شده اند تا ژل لافاسیل به یکی از بهترین ترمیم کننده های ایرانی تبدیل گردد. توصیه می شود از این محصول برای نیش حشرات، زخم های عمیق، پوست عفونی شده و سوختگی های جدی استفاده نکنید.

کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک

ترمیم کننده ژنوبایوتیک برای استفاده روی زخم، سوختگی، آسیب های ناشی از لیزر، پیلینگ، جراحی، اپیلاسیون و زخم های مزمن و خفیف دیابتی فرموله شده است. این محصول با بهره گیری از ترکیبات ضد میکروب، از بروز عفونت در محل زخم جلوگیری کرده و با رطوبت رسانی به پوست مانع از خشکی آن خواهد شد.

کرم بازسازی کننده پوست ژوت

بهترین پماد ترمیم کننده زخم خشک شده، خراشیدگی های بسته و سوختگی درجه ۱ و ۲ توسط برند محبوب ژوت تولید شده است. این محصول با فرمولاسیونی هوشمند برای استفاده بعد از لیزر و پیلینگ طراحی شده و ضمن تسریع روند بازسازی بافت آسیب دیده پوست، التهاب آن را نیز کاهش خواهد داد.

کرم بازسازی کننده سی گل حاوی Mimosa 10%

این محصول پرطرفدار از برند سی گل، به عنوان بهترین پماد ترمیم کننده پوست صورت ایرانی شناخته شده است. کرم میموزا ضد قارچ و باکتری بوده و برای بعد از اپیلاسیون، لیزر و میکرودرم ابریژن مناسب است. این محصول ضمن رفع سوزش و قرمزی پوست، از ایجاد اسکار و ناهمواری نیز پیشگیری می کند.

کرم ترمیم کننده درمالیفت مدل سیکالیفت

بهترین کرم ترمیم کننده جای جوش، بریدگی، زخم های سطحی، آفتاب سوختگی، اگزما و … توسط برند درمالیفت تولید شده است. این محصول دارای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ بوده و از عفونت کردن زخم های شما جلوگیری می کند. قابلیت استفاده روی زخم های باز بدون ترشح از دیگر مزایای کرم سیکالیفت درمالیفت است.

لوسیون ترمیم کننده دکتر ژیلا

گزینه دیگری که می خواهیم به عنوان بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت برای جای جوش معرفی کنیم، لوسیون دکتر ژیلا است. این محصول حاوی کالاندولا، بید کانادایی، آلانتوئین و عصاره های گیاهی است که ضمن جلوگیری از التهاب پوست، موجب ترمیم زخم و ممانعت از تشکیل اسکار خواهند شد.

کرم ترمیم کننده سینره

کرم ترمیم کننده برند محبوب سینره با انجام لایه برداری بسیار سطحی قادر است جای زخم های قدیمی را به راحتی از بین ببرد. این محصول ضمن تحریک تولید کلاژن و الاستین، قدرت ترمیم پوست را افزایش داده و از تکثیر قارچ و باکتری در محل آسیب جلوگیری می کند.

پیشگیری از ایجاد کلوئید، رفع سوزش و قرمزی زخم های سطحی و محافظت از پوست در برابر آفتاب از دیگر مزایای ترمیم کننده سینره هستند. به کمک این کرم از بین بردن لکه های قهوه ای جای جوش، بریدگی ها و زخم های سطحی امکان پذیر خواهد بود.

بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت خارجی

حال که با چند نمونه از محصولات برگزیده ایرانی آشنا شدید، نوبت به معرفی بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت خارجی می رسد که در این بخش به آن خواهیم پرداخت.

کرم سیکالفیت اون

بدون شک بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت برای جای جوش، زخم، بخیه، آفتاب سوختگی و درماتیت این محصول از برند فرانسوی اون است. کرم سیکالفیت اثر معجزه آسایی در رفع انواع اسکار و لک از روی پوست دارد و برای انواع مختلف پوست قابل استفاده می باشد.

کرم ترمیم کننده سیکابیو بایودرما

اگر به دنبال کرم از بین بردن لکه های قهوه ای جای جوش، سوختگی درجه یک، لیزر و برداشتن خال هستید، حتماً این محصول شگفت انگیز را انتخاب کنید. کرم سیکابیو با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست آسیب دیده از رشد و تکثیر میکروب ها جلوگیری کرده و خارش و التهاب ناحیه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

پماد موپیروسین

این پماد خارجی با داشتن ترکیبات بسیار قوی به عنوان بهترین کرم ترمیم کننده جای جوش و زخم های بسته شده شناخته می شود. موپیروسین برای ترمیم زخم های کودکان و بزرگسالان مناسب است؛ البته توجه داشته باشید که استفاده از این محصول روی زخم بستر یا زخم های باز ممنوع می باشد.

نتیجه گیری

در این مطلب به معرفی بهترین کرم های ترمیم کننده پوست صورت پرداختیم و درباره ویژگی های هر یک نیز با شما صحبت کردیم. در انتها توصیه می کنیم روی زخم های باز و عمیق، از محصولاتی استفاده کنید که به این منظور فرموله شده اند تا دچار عفونت و مشکلات جدی نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید