قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > نکات ضروری که قبل خرید ماساژور برقی باید بدانید

نکات ضروری که قبل خرید ماساژور برقی باید بدانید

همیشه کارهای سخت روزانه می تواند ما را خسته کند و به دنبال ممکنه است تمامی اعضای بدن شما درد بگیرد و یکی از راه هایی که می تواند به این خستگی پایان دهد خرید یک ماساژور برقی می باشد.

وقتی خستگی بدن شما به مرور رفع شود آرامش روانی و روحی بیشتری را تجربه می کنید بنابراین داشتن یک ماساژور خوب نیاز هر کسی می باشد.

اما از دیگر فواید دستگاه ماساژور برقی می توان به پیشگیری از بیماری های عضلانی یا مفصلی اشاره کرد که اهمیت زیادی دارد.

 در ادامه با سیسفا همراه باشید تا نکات مهمی را به شما یاد آوری کنیم.

خرید بهترین ماساژور برقی با قیمت مناسب
خرید بهترین ماساژور برقی با قیمت مناسب

انواع ماساژور برقی کدامند؟

هر دستگاه با توجه مکانیزمی که دارد می تواند برای هر قسمتی از بدن مانند پا، کمر یا گردن استفاده شود و علاوه بر از بین بردن دردهای آزاردهنده بدنی می تواند یک تقویت کننده بسیار عالی برای عضلات شما باشد.

ماساژور تفنگی

اگر درد ناشی از فعالیت زیاد شما را آزار می دهد این مدل مناسب شما می باشد چون تسریع بهبودی را به همراه دارد.این نوع ماساژور باتری قابل شارژ دارد.

همچنین مقدار قدرت را به وسیله تنظیمات کاهش یا افزایش دهید، حداکثر ۱ الی ۲ دقیقه برای هر قسمت بدن توضیه می شود.

ماساژور الکتریکی گرم کننده

اگر عضلات آُسیب دیده ای دارید این دستگاه ماساژور مناسب شما می باشد در واقع عملکردی شبیه کیسه آب گرم دارد.

ماساژور الکتریکی ویبره ای

با استفاده از لرزش به بهبود و رفع دردهای ناشی از کهولت سن یا خستگی کمک می کند حتی می توانید قدرت یا سرعت لرزش را با توجه به میزان دردی که دارید افزایش یا کاهش دهید.

ماساژور مادون قرمز نور مادون قرمز این ماساژور برقی به نحوی طراحی شده است که گرما تولید می کند.این  گرما نه تنها بخش های آُسیب دیده بدن را التیام می بخشد بلکه گردش خون ناحیه مورد نظر هم افزایش پیدا می کند.

راهنمای خرید بهترین ماساژور برقی
راهنمای خرید بهترین ماساژور برقی

نکات مهم قبل از خرید ماساژور برقی

قیمت دستگاه ماساژور برقی

شاید برای شما سوال باشد، ” قیمت بهترین ماساژور برقی چقدر می باشد؟” قیمت بستگی امکانات و برند دستگاه می تواند متفاوت باشد و بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان متغیر باشد.

شارژ دستگاه

نوع شارژ و میزان بازدهی دستگاه بعد از هر بار شارژ کردن اهمیت دارد اگر از ماساژور بری زیاد استفاده می کنید بایستی دستگاه شما با برقی شهری یا باسیم هم کار کند.

تایمر ماساژ

این قابلیت بسیار مهم می باشد، که باید به آن توجه کنید.شما زمانی را برای فعالیت دستگاه مشخص می کنید و ماساژور اتوماتیک خاموش می شود.

تنظیمات سرعت و قدرت دستگاه

سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که بتوانید مطابق وضعیت بدنی و موقعیت شما سرعت و میزان گرما یا ضربه قابل تنظیم باشد.

وزن و سایز

اگر دستگاهی را انتخاب کنید که وزن سنگینی داشته باشد خیلی زود خسته می شوید، همچنین سایز بزرگ ماساژور هم دست و پا گیر می شود در نتیجه دستگاهی را بخرید که سایز کوچک و وزن سبکی را داراست.

طراحی ارگونومیک

این ویژگی را حتما در زمان خرید مدنظر بگیرید تا دستگاهی ماساژور برقی را که خریداری می کنید طراحی مناسبی داشته و به سادگی بتوانید از آن استفاده کنید.

داشتن گارانتی و ضمانت نامه

یادتان باشد دستگاهی که خریداری می کند دارای گارانتی یا ضمانت نامه باشد تا اگر به هر دلیلی خراب شد بتوانید آن را به سرعت تعمیر کنید.

مدل های ماساژور برقی

ماساژور همه کاره

این نوع از دستگاه روی تمامی اعضای بدن کاربرد دارند، نیاز بیشتر افراد با این مدل به سادگی رفع می شود.

ماساژور سر

این نوع ماساژور سری نرمی دارد و بیشتر برای بهبود میگرن، رفع اضطراب و رشد موها به کار گرفته می شود.

ماساژور شانه و کتف

این نوع دستگاه ها بیشتر شکلی مانند یک جلیقه دارند که روی کتف و شانه شما می افتند و میزان استرس، اضطراب و بهبود جریان خون را بهبود و رفع می کند.

ماساژور صورت

اما این مدل برای صورت کاربرد دارد و بیشتر برای باز کردن و پاکسازی منافذ پوست و بهینه کردن گردش خون مورد استفاده قرار می گیرد.

ماساژور چشم

پرطرفدارترین دستگاه در بین ماساژورها، ماساژور چشم می باشد، بی خوابی، سردرد دارید این مدل برای شما گزینه ای عالی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید