قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > معرفی انواع قهوه ایتالیایی + (شماره تماس خرید ایتالیایی )

معرفی انواع قهوه ایتالیایی + (شماره تماس خرید ایتالیایی )

ایتالیا از آن کشورهایی است که قهوه را متعلق به خود می داند و بسیاری از برندهای حرفه ای و باکیفیت قهوه هم منعلق به همین سرزمین هستند. جریان قهوه در ایتالیا تا جایی پیش می رود که از شعبه های استارباکس که یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای قهوه بیرون بر است در این کشور استقبالی نمی شود. چرا که آنها کیفیت قهوه های خودشان را بیش از هر چیزی قبول دارند.

خرید قهوه ایتالیایی
خرید قهوه ایتالیایی

انواع قهوه ایتالیایی از تنوع بالایی برخوردار هستند و بسته به میزان اسپرسوی موجود در آنها و سایر عوامل اسم های مختلفی دارند. به علاوه برندهای ایتالیایی تولید قهوه هم به شدت محبوب و مشهور هستند و قطعا اگر قهوه خور حرفه ای باشید نام هایی مانند لاوازا، ایلی، ساکوئلا و … را میشناسید. در این مطلب شما را با انواع قهوه ایتالیایی آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

درصورتی که قصد خرید قهوه ایتالیایی را دارید با شماره ۰۹۱۲۰۶۰۲۹۸۶ تماس بگیرید.

آشنایی با انواع قهوه ایتالیایی

ایتالیایی ها را می توانیم یکی از حرفه ای ترین ملت های قهوه خور معرفی کنیم. درست است که قهوه در ایتالیا کشت نمی شود اما شهرت قهوه های آن مدیون باریستاهای حرفه ای و همینطور رسترهای (برشته کننده های قهوه) بی نظیری است که در این کشور مشغول به فعالیت هستند. اسپرسو اصلی ترین قهوه ایتالیایی هاست و سایر نوشیدنی ها بر پایه این نوع قهوه هستند که با اضافه کردن شیر، فوم شیر، آب و شات های بیشتر از اسپرسو به دست می آیند. در ادامه چند نمونه از پرطرفدارترین انواع قهوه ایتالیایی را با هم میبینیم:

اسپرسو

  1. کاپوچینو
  2. دوپیو
  3. ماروکینو
  4. ریسترتو/ استرتو
  5. لاته
  6. اورزو/ دورزو
  7. ماکیاتو
  8. لانگو
  9. کن پانا
  10. فردو

تمام این نوشیدنی با اضافه کردن مقدار معینی شیر، فوم شیر، خامه، شات اسپرسو و حتی آب جوش به دست می آیند و طعم های متفاوتی از یکدیگر دارند.

معرفی قهوه برند ایلی

خرید قهوه ایتالیایی ایلی
خرید قهوه ایتالیایی ایلی

شاید باورتان نشود اما تا آخر سال ۲۰۲۰ میلادی در کشور ایتالیا بالغ بر ۷۵ نوع و مدل قهوه در پکیجینگ مختلف در قالب دانه، کپسول، پودر و پد تولید شده بود. یکی از محبوب­ترین و در عین حال باکیفیت ترین برندهای قهوه ایتالیایی را می توانیم برند ایلی (illy) معرفی کنیم. این برند قدمتی نزدیک به ۱۰۰ سال (دقیقا ۸۹ سال) داشته و یکی از پیشگامان تهیه و توزیع قهوه های باکیفیت در شکل های گوناگون اعم از پودر، کپسول و … برای مصارف خانگی به شمار می آید. تعدادی از محبوب ترین محصولات این برند را در زیر برای شما جمع آوری کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • قهوه اینتنسو از نوع رست دارک همان تیره است و از دانه های عربیکا به صورت ۱۰۰ درصد تشکیل شده است.
  • عربیکا سلکشن اتیوپی که همانطور که از اسمش هم مشخص است زادگاه این دانه ها کشور اتیوپی هستند. این دل دارای رست مدیوم بوده و مانند اینتنسو ۱۰۰ درصد عربیکاست. از نظر عطر و طعم هم بیشتر شکلاتی و کاراملی است که در آن نت های معطر گیاهی و گلی هم کاملا احساس می شود.
  • عربیکا سلکشن گواتمالا با غلظت بسیار بالا و رست مدیوم که از دانه های عربیکا به صورت ۱۰۰ درصد تشکیل شده است. این قهوه کاملا عطر و نت هایی شکلاتی دارد  و برای روش های تهیه قهوه از نوع قطره ای به شدت پیشنهاد می شود.
  • کلاسیک که از عربیکا ۱۰۰ درصد تشکیل شده و غلظت و رست آن هر دو مدیوم هستند. طعم این قهوه کاراملی بوده و در آن نت های جذاب یاس و شکوفه نارنج کاملا احساس می شود.

انواع قهوه های کلاسیک موکا، کلاسیک دی کف و … هم از دیگر مدل های محبوب این برند به شمار می آیند

معرفی قهوه برند لاوازا

خرید قهوه ایتالیایی لاوازا
خرید قهوه ایتالیایی لاوازا

یکی دیگر از معروف ترین انواع قهوه را می توانیم برند لاوازا معرفی کنیم. قدمت این برند به سال ۱۸۹۵ میلادی بازمیگردد و عمده شهرت ان مرهون ترکیب های بی نظیری است که از قهوه به مشتریان خود ارائه می دهد. شاید اصیل ترین قهوه ایتالیایی را بتوانیم متعلق به لاوازا بدانیم و خیلی از متخصصان هم بر این باور هستند که لاوازا تداعی کننده ای بی نقص برای قهوه اصیل ایتالیایی در ذهن است. در زیر چند نمونه از محبوب ترین مدل های این قهوه را با هم میبینیم:

  1. دانه های قهوه اکسپرت گوستو فونته لاوازا
  2. دانه های قهوه سوپر کرما لاوازا
  3. دانه قهوه گوستو پینو لاوازا
  4. قهوه بوربو اینتنسو لاوازا
  5. قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیک لاوازا
  6. قهوه اکسپرت کرما آروما لاوازا
  7. قهوه فورته کرما گوستو لاوازا
  8. قهوه کرما دولچه لاواز
  9. قهوه کرما گوستوسو لاوازا
  10. قهوه کوالیتا اورو لاوازا
  11. قهوه کوالیتا روسا لاوازا

معرفی قهوه برند ساکوئلا

خرید قهوه ایتالیایی ساکوئلا
خرید قهوه ایتالیایی ساکوئلا

یکی دیگر از محبوب ترین انواع قهوه در ایتالیا را می توانیم برند ساکوئلا معرفی کنیم. استفاده از بهترین و باکیفیت مواد اولیه در کنار رست فوق العده و روش های آماده کردن بی نظیر به همراه بسته بندی و پکیجینگ ظریف و شیک سبب شده است ساکوئلا به یکی از بهترین برندهای قهوه ایتالیایی تبدیل شود. چند مدل از محبوب ترین قهوه های این برند را در زیر می بینید:

  1. اسپرسو صد درصد عربیکا با رست مدیوم و طعم تلفیقی از عسل و فندق و کارامل
  2. اسپرسو اورو گورمت
  3. اسپرسو گواتمالا گورمت
  4. قهوه بار ایتالیا گرن گوستو تین با رست مدیوم و طعم خیلی شیرین و مزه کاراملی
  5. قهوه بار ایتالیا گرن کرما تین با رست دارک و طعم قوی و عطر شکلات
  6. قهوه بار اسپرسو ساکوئلا

جمع بندی

ایتالیایی ها یکی از حرفه ای ترین مصرف کنندگان قهوه هستند که در رست قهوه و همینطور باریستاهای بی نظیر رقیب ندارند. انواع قهوه ایتالیایی به وسیله برندهای بنام و مشهوری مانند لاوازا، ساکوئلا، ایلی و … به بازار عرضه می شوند که دارای عطر و طعم های قوی و رست های متفاوتی هستند.

اگر میخواهید بهترین تجربه از خرید قهوه را داشته باشید توصیه می کنیم حتما فروشگاهی حرفه ای را در این زمینه انتخاب کنید تا هم قهوه هایی تازه و اصیل بخرید و هم هر سوالی که داشته باشید از کارشناسان فروش پرسیده و به جواب آن برسید. قهوه سیراف یکی از حرفه ای ترین متصدیان فروش انواع قهوه چه ایتالیایی و چه هر نوع و برندی است که شما می توانید با خیالی آسوده از خدمات و محصولات آنها بهره برده و از حرفه ای بودن آنها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید