قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > چطور صورت خودرا لاغر کنیم؟

چطور صورت خودرا لاغر کنیم؟

شاید هم جزو کسانی هستید که علاقه دارند صورتی استخوانی داشته باشند. چیز عجیبی هم نیست، این روزها خیلی‌ها به این نوع صورت علاقه دارند.

چطور صورت خودرا لاغر کنیم؟
چطور صورت خودرا لاغر کنیم؟

ابتدا این چند نکته را در نطر بگیرید:

۱- وضعیت ایستادن یا نشستن‌ هم می‌تواند شما را چاق‌تر یا لاغرتر نشان‌ دهد، سعی کنید صاف بایستید و بنشینید، ستون فقرات‌تان را کاملا صاف نگه دارید و قوز نکنید.

۲-مدام یاد خودتان بیاندازید که شانه‌هایتان را بالا نگه دارید سینه را بیرون بدهید، سر وچانه را بالا بگیرید و به چشمان افراد نگاه کنید. این امر برای اعتمادبه‌نفس‌تان هم خوب است .

۳-آیا صورت شما به اصطلاح ” پف کرده ” است، از این نظر که با چاق بودن متفاوت است پف کردن صورت می تواند به دلیل رژیم غذایی ضعیف و نامتناسب، غذاهای شور، کمبود خواب، الکل و یا مصرف مواد مخدر و عدم ورزش و دلایل مشابه باشد.

چطور صورت خودرا لاغر کنیم؟

۱-غذای سالم بخورید.

۲. وزن‌تان را در حالت متعادل نگه دارید.

۳- به اندازه کافی مایعات بخورید.

۴-یوگای صورت را امتحان کنید.

۵- آدامس یا آدامس بادکنکی بجوید. جویدن دائم، ماهیچه های زیادی در صورت را به حرکت واداشته و در صورت لذت بردن از جویدن آدامس، این کار مشکل نخواهد بود.

۶-دهان خود را تا می توانید به حالت کامل تر و بیشتری باز کنید. چند ثانیه ای این وضعیت را نگه دارید و سپس راحت باشید.

۷-ابروی خود را کمانی کنید. ابروهای کمانی (قیطانی) نسبتاً کلفت، صورت را لاغر نشان می دهند. ابروها را می توان با استفاده از رنگی یک درجه تیره تر از رنگ طبیعی ابرو برجسته تر کرد.

۸-رژلب روشن‌تر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید