قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > انگشتر مردانه اسپرت؛ انتخابی خاص برای آقایان خوش‌پوش

انگشتر مردانه اسپرت؛ انتخابی خاص برای آقایان خوش‌پوش

آقایان خوش‌سلیقه و شیک‌پوش همیشه به ظاهر خود اهمیت داده و لباس‌ها را به گونه‌ای می‌پوشند که زیباترین ترکیب‌ها را ایجاد کنند‌‌. بهره ‌گیری از رنگ‌های مناسب در کنار طرح‌های خاص و منحصربه ‌فرد، استایلی جذاب را برایتان به ارمغان می‌آورد که چشم هر بیننده‌ای را به خود میخکوب می‌کند. انگشتر مردانه اسپرت یکی از این گزینه ها برای آقایان به شمار می‌رود.

انگشتر مردانه اسپرت
انگشتر مردانه اسپرت

استفاده درست و به‌جا از انواع اکسسوری یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند بر زیبایی استایلتان بیفزاید. نکته مهم این است که استفاده از جواهرات به همان میزان که می‌تواند تأثیر مثبت داشته باشد، به کارگیری اکسسوری‌های نامناسب نیز تأثیر منفی زیادی بر استایل نهائی‌تان خواهد داشت. بنابراین انتخاب یک ساعت، دستبند و یا انگشتر مناسب یکی از مواردی است که باید بیاموزید.

از آن جا که انگشتر مردانه اسپرت یکی از محبوب‌ترین جواهرات در میان آقایان به حساب می‌آید، تصمیم گرفتیم تا این مقاله را به بیان نکاتی درباره مدل انگشتر مردانه اسپرت جدید اختصاص دهیم. تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

پرطرفدارترین انگشتر مردانه اسپرت

انواع مختلفی از انگشتر اسپرت مردانه وجود دارند که هر یک از آن‌ها برای استفاده در استایلی خاص استفاده می‌شوند. برای آن که بتوانید انتخاب درستی داشته و انگشتری مطابق با پوششتان انتخاب کنید، بهتر است با انواع انگشترهای مردانه آشنا شده و موارد استفاده هر یک را بشناسید. به این ترتیب می‌توانید از بهترین آن‌ها برای تکمیل استایلتان استفاده کنید. چند مورد از محبوب‌ترین انواع انگشتر اسپرت را در ادامه معرفی کرده‌ایم:

پرطرفدارترین انگشتر مردانه اسپرت
پرطرفدارترین انگشتر مردانه اسپرت
  • رینگ‌های ساده: یکی از پرطرفدارترین انگشترهای مردانه، رینگ‌های ساده هستند که با انواع فلزات ساخته می‌شوند. رینگ‌های طلا، نقره، استیل و … از جمله انگشترهایی هستند که با انواع لباس های اسپرت، کژوال، کلاسیک، رسمی و … ست می‌شوند. در واقع محدودیتی برای استفاده از این انگشتر مردانه اسپرت وجود ندارد.
  • انگشترهای طرح‌دار: برخی از انواع انگشتر اسپرت مردانه بی‌ آن که سنگ یا نگینی داشته باشند، تنها طرح خاصی از یک فلز را به نمایش می‌گذارند. انگشتر کارتیه یکی از جدیدترین انواع این انگشترهایت که محبوبیت زیادی را در سرتاسر دنیا به دست آورده است. انواع حلقه‌های ازدواج نیز اغلب در این مدل طراحی می‌شوند.
  • انگشتر مردانه نگین‌ دار اسپرت: اگر بخواهیم محبوب‌ترین انگشتر اسپرت مردانه را نام ببریم، قطعاً انگشتر مردانه اسپرت نگین‌ دار در صدر جدول قرار دارد. انواع گوناگونی از نگین‌های مختلف در رکاب‌های فلزی قرار گرفته و زیباترین انگشترهای مردانه را خلق می‌کنند. این انگشترها بسته به طراحی‌شان می‌توانند در انواع استایل‌ها به کار روند. یک استایل وینتیج می‌تواند با نوع خاصی از انگشتر مردانه اسپرت نگین‌ دار تکمیل شود. انواع استایل رسمی و حتی مدرن و اسپرت نیز می‌توانند یک انگشتر اسپرت نگین دار را در خود بگنجانند. در ادامه با این نوع از انگشتر مردانه بیشتر آشنا خواهید شد.

کدام سنگ‌ها بیشتر در ساخت انگشتر مردانه اسپرت استفاده می‌شوند؟

انواع گوناگونی از سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در ساخت انواع انگشتر مردانه مشکی اسپرت و انگشتر مردانه اسپرت نگین دار استفاده می‌شوند که هر یک، علاوه بر ظاهری خاص و متفاوت، ویژگی‌ها و خواص متفاوتی نیز دارند. قیمت انگشتر اسپرت مردانه نیز بسته به سنگی که در ساخت نگین استفاده می‌شود و همچنین جنس فلز رکاب، تغییر می‌کند. بیایید برخی از محبوب‌ترین سنگ‌ها را بررسی کنیم:

انگشتر مردانه اسپرت شیک
انگشتر مردانه اسپرت شیک

·         انگشتر مردانه عقیق اسپرت:

انگشتر مردانه اسپرت عقیق یکی از پرطرفدارترین انگشترهاست که برای آقایان در تمام سنین مناسب است. این سنگ‌ در رنگ‌های متنوعی وجود دارد؛ اما رایج‌ترین آن قهوه‌ای مایل به قرمز است که احتمالاً آن را زیاد دیده‌اید. طراحی این سنگ می‌تواند از آن یک انگشتر اسپرت مردانه شیک بسازد.

خرید انگشتر عقیق مردانه به علاوه اینکه به شما یک انگشتر شیک می بخشد، دارای خواص مختلف معنوی نیز می‌باشد.

·         انگشتر مردانه یاقوت اسپرت:

یاقوت یک سنگ قیمتی بسیار زیبا به رنگ قرمز است که در جواهرات و زیورآلات زنانه و مردانه یه فراوانی استفاده می‌شود. انگشتر مردانه نگین دار اسپرت نیز می‌تواند مزین به سنگ زیبای یاقوت باشد. انگشتر ساخته شده از این سنگ‌، می‌تواند برای آقایان با هر استایل و هر سنی مناسب باشد. نکته مهم در انتخاب انگشتر یاقوت، توجه به طراحی آن است.

فیروزه:

فیروزه یه نوعی یک سنگ نیمه‌قیمتی محسوب می‌شود و از آن جا که این سنگ به فراوانی در نیشابور ایران وجود دارد، کاربرد گسترده آن را نیز می‌توانید در نقاط مختلف مشاهده کنید. انگشترها، دستبند‌ها و گردنبندهای فیروزه در انواع زنانه و مردانه ساخته شده و طرفداران زیادی نیز دارند. قیمت انگشتر مردانه اسپرت که به سنگ فیروزه مزین شده، می‌تواند کمتر از سایر سنگ‌ها باشد.

·         انگشتر مردانه حدید صینی اسپرت:

سنگ حدید صینی یکی از جذاب‌ترین سنگ‌هاست که در ساخت انگشتر مردانه اسپرت مشکی به کار برده می‌شود. این سنگ رنگ تیره زیبایی دارد که برای علاقمندان به رنگ مشکی، یک انتخاب بی‌نظیر است. سنگ حدید سینی می‌تواند در انگشترهای اسپرت و یا ساده استفاده شود.

·         انگشتر مردانه لاجورد اسپرت:

اگر طرفدار بی‌قید و شرط رنگ آبی هستید، سنگ لاجورد برای داشتن یک انگشتر زیبا ایده‌آل است. آبی لاجوردی بی‌بدیل این سنگ آرامش بی‌نظیری را به سمت شما روانه کرده و بر زیبایی استایلتان نیز می‌افزاید. سنگ لاجورد یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن یک انگشتر مردانه اسپرت نگین دار است.

·         انگشتر مردانه فیروزه اسپرت:

فیروزه یکی از انگشترهای خوش رنگ برای آقایان به شمار می رود. انگشتر فیروزه مردانه شیک در انواع مدلهای سنتی و اسپرت موجود است و می توان آنها را انتخاب نمود.

مدل انگشتر مردانه اسپرت جدید
مدل انگشتر مردانه اسپرت جدید

·         انگشتر مردانه زمرد اسپرت:

زمرد یکی دیگر از سنگ‌های قیمتی شناخته‌شده است که سال‌هاست در ساخت انواع جواهرات از آن استفاده می‌شود. اگر از طرفداران رنگ سبز هستید، سنگ زمرد جنگلی را مقابل چشم‌هایتان به تصویر می‌کشد. انگشتر اسپرت مردانه زمرد، برازنده آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه است.

·         انگستر اسپرت چشم ببر:

سنگ چشم ببر یکی از سنگ‌های زینتی بوده که درخشش خاص آن و شباهتی که به چشم‌های ببر دارد، منجر به نام‌گذاری آن شده است. این سنگ با رنگ‌های گوناگون در طبیعت وجود دارد و برای ساخت انگشتر مردانه نیز می‌توان از انواع مختلف آن استفاده کرد. بسته به سلیقه‌تان می‌توانید یکی از رنگ‌های سنگ درخشان چشم گربه را انتخاب کنید.

·         انگشتر مردانه زبرجد:

سنگ زبرجد از آن دست نگین‌هایی است که خواص متعددی در باب آن ذکر شده و به عنوان سنگی درمانی نیز شناخته می‌شود. رنگ زیبای این سنگ منجر شده تا در بسیاری از زیورآلات زنانه و مردانه استفاده شده و توجه بسیاری را نیز به خود جلب کند. سنگ زبرجد یکی از پرطرفدارترین سنگ‌ها برای ساخت انگشتر مردانه اسپرت است.

کلام آخر

برای خرید انواع انگشتر مردانه جدید اسپرت برای خود و دیگران، بهتر است سلیقه خود را در کنار پوشش و استایلتان در نظر بگیرید. یک انگشتر اسپرت زیبا تأثیر به سزایی بر شیک‌پوش بودن و جلوه هر چه بیشتر لباس‌هایتان خواهد داشت. در این مقاله توضیح مختصری درباره انواع مدلهای انگشتر اسپرت مردانه به شما داده شد. امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید