قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > بونوس ها و جوایز بروکر آمارکتس

بونوس ها و جوایز بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس (A Markets) به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین بروکرهای فارکس که با نام آ مارکت و مارکتس هم در بین تریدرها شناخته می‌شود و دفتر مرکزی آن در شهر پودگوریکای کشور مونته نگرو واقع شده است، یک بروکر پرطرفدار است که از سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد. معامله‌گران این بروکر معاملات خود را با سرعت بالا و در عرض سی ثانیه بر اساس استانداردهای بازار‌های مالی انجام می‌دهند. سازمانی به نام Verify My Trade سرعت معاملات آمارکتس را در هر ماه مورد بررسی قرار می‌دهد. ارائه جوایز و بونوس‌های ۳۰ دلاری برای خوش آمدگویی بعد از افتتاح حساب بدون واریز پول، بونوس ۲۵ درصدی برای هر بار واریز، پشتیبانی از زبان فارسی، امکان برداشت و واریز با واحد پول ریال بدون پرداخت کمیسیون، سرعت بالای انجام معاملات، تحلیل روزانه با محتوای ویدئویی به زبان فارسی به صورت رایگان و … مزایایی هستند که در افزایش محبوبیت این بروکر در بین معامله‌گران ایرانی نقش به‌سزایی دارند. در این مقاله قصد داریم درباره بونوس‌ها و جوایز ارائه شده در آمارکتس صحبت کنیم.

بونوس (Bonus) یا سپرده جایزه و پاداش در آمارکتس چیست؟

بونوس، جایزه یا پاداش تبلیغاتی یک مبلغ اعتباری و روشی جذاب است که بروکر آمارکتس برای جذب سرمایه‌گذاران جدید بازار معاملاتی فارکس و افزایش سرمایه ترید به آن‌ها ارائه می‌دهد‌‌. بونوس‌ها به عنوان برنامه‌های تشویقی برای همه معامله‌گران جذابیت بسیار بالایی دارند؛ زیرا واریز یک مبلغ اضافی از طرف بروکر آن‌ها را به انجام معاملات تشویق می‌کند. بونوس‌ها و جوایز ارائه شده توسط بروکرهای معتبری مانند آمارکتس دارای انواع مختلفی هستند و در هر یک از آن‌ها قوانین و شرایط خاصی وجود دارد. هر یک از بونوس‌های قابل برداشت، رایگان، قابل معامله و غیر نقدی می‌توانند درصد خاصی از مبلغ سپرده اولیه معامله‌گران یا مقداری ثابت باشند که از طرف بروکرهایی مانند بروکر A Markets به حساب تریدرها واریز می‌شود‌. البته به این نکته مهم توجه داشته باشید که هر یک از بروکرهای موجود در بازار فارکس دارای بونوس اختصاصی هستند.

معرفی انواع بونوس‌های ارائه شده در بروکرهای معتبر فارکس از جمله آمارکتس

همانطور که در بخش قبلی مقاله نیز اشاره کردیم بونوس‌های ارائه شده در بروکرهای معتبر و پرطرفداری مانند Amarkets انواع مختلفی دارند و هر یک دارای قوانین و شرایط خاصی هستند. پنج نوع بونوس در بروکرهای معتبر فارکس عبارت‌اند از:

۱- بونوس‌ قابل معامله بهترین بونوس‌ آمارکتس

یکی از بونوس‌های برتر بروکر A Markets که در هنگام ضرر احتمالی به معامله‌گران کمک زیادی می‌کند و به عنوان بهترین بونوس در بازار فارکس شناخته می‌شود، بونوس قابل معامله است‌. معامله‌گران برای دریافت بونوس قابل معامله باید ابتدا نسبت به شارژ حساب real یا واقعی خود اقدام کنند. بعد از اینکه معامله‌گر یا همان تریدر حساب واقعی خود را با واریز کردن وجه شارژ کرد، بروکر A Markets مبلغ ۲۰ درصد بونوس قابل ضرر یا Tradable را به عنوان جایزه و به شکل شارژ اضافی به حساب معامله‌گر واریز می‌کند و در هر بار شارژ حساب واقعی نیز برای تشویق و افزایش حس وفاداری در معامله‌گران بروکر به حساب آن‌ها بونوس قابل معامله پرداخت خواهد کرد‌.

برای درک بهتر این نوع بونوس اجازه بدهید آن را با یک مثال توضیح دهیم. تصور کنید که یک معامله‌گر به عنوان اولین واریز در حساب خود ۱۰۰ دلار واریز کرده است و آمارکتس به او ۱۲۰ دلار بونوس قابل ضرر( Tradable) و بونوس معامله معادل پانزده درصد از مبلغ واریزی جایزه داده است‌. در صورتی که معامله‌گر در زمان انجام معاملات بیشتر از هزار دلار ضرر کند، کال مارجین نمی‌شود و می‌تواند ضرر خود را جبران نماید‌. در واقع بونوس قابل معامله بهترین بونوس بازار فارکس جایزه‌ای است که بعد از یک و چند بار شارژ حساب واقعی به معامله‌گران ارائه می‌شود و قابل برداشت نیست و فقط برای انجام معامله به موجودی حساب معامله‌گران اضافه می‌شود.

۲- بونوس قابل برداشت یا Deposit Bonus آمارکتس

یکی دیگر از بونوس‌ها که به آن بونوس سپرده یا Deposit هم می‌گویند و طراحی آن مخصوص حساب‌های ریل است، بونوس قابل برداشت آمارکتس نام دارد. به عنوان مثال هنگامی که معامله‌گران بروکرهای فارکس در حساب خود ۱۰۰۰ دلار پول واریز می‌کنند، بونوس قابل برداشتی که دریافت می‌کند ۲۰۰ دلار است. بونوس قابل برداشت در زمان ضرر نمی‌تواند هیچ کمکی برای معامله‌گران داشته باشد و در واقع آن را جزو بالانس اصلی حساب نمی‌کنند.

اگر ضرر معامله‌گران به اندازه مبلغ ۲۰۰ دلار برسد، بونوس قابل برداشت به صورت اتوماتیک از حساب معامله‌گر کم خواهد شد. برای اینکه بتوانید ۲۰۰ دلار بونوس قابل برداشت خود را از حسابتان برداشت کنید، باید به ازای هر پنج دلار به اندازه یک لات معامله کنید.

۳- بونوس رایگان یا بونوس بدون سپرده (Deposit Bonus No) آمارکتس

در آمارکتس بونوس دیگری تحت عنوان بونوس رایگان با مبلغ ۳۰ دلار بعد از ثبت‌نام و افتتاح حساب فارکس به کاربران این بروکر اعطا می‌شود. این بونوس را با نام‌های دیگری مانند بونوس خوش‌آمد گویی، بونوس بدون سپرده، Welcome Bonus و Depsit Bounus No هم می‌شناسند. برای دریافت این بونوس رایگان نیاز نیست که کاربران حتما حساب خود را شارژ کرده باشند. در واقع دریافت مبلغ ناچیز بونوس رایگان فرصت مناسبی است که معامله‌گران یا تریدرها بدون به خطر انداختن حساب اصلی خود استراتژی‌ها و روش‌های معاملاتی خود را آزمایش و بررسی کنند. برای برداشت سودی که از بونوس رایگان به دست می‌آید باید شرایط خاصی را رعایت کرد.

۴- بونوس غیرنقدی با برگزاری مسابقات فصلی یا سالانه در Amarkets

در بسیاری از بروکرهای معتبر بازار فارکس از جمله آمارکتس برنامه‌ها یا مسابقات تبلیغاتی برگزار می‌شود که در آن معامله‌گران بروکر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. مسابقه‌های سالانه و مسابقات فصلی نیز به صورت دمو یا آزمایشی یا به صورت ریل اجرا می‌شوند. در صورتی که معامله‌گران شرکت‌کننده در این مسابقات از بین همه شرکت‌کنندگان موفق به دریافت مقام اول تا مقام پنجم شوند به هر یک از آن‌ها جایزه یا بونوس غیرنقدی هدیه می‌شود‌. این جوایز غیرنقدی شامل وسایلی مانند ساعت‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، گوشی، دوربین عکاسی و خودروهای سواری است.

۵- سوپر بونوس افزایش‌دهنده میزان لوریج در آمارکتس

آخرین بونوسی که در این مقاله به عنوان بونوس‌های ارائه شده در بازار فارکس و بروکر معروف Amarkets معرفی می‌کنیم، سوپو بونوس افزایش‌دهنده میزان لوریج کاربران است که اضافه شدن آن به شکل اتوماتیک انجام می‌شود و بعد از برخی لات‌های معاملاتی مخصوص امکان برداشت و تبدیل کردن آن به پول نقد وجود دارد. برای اطلاع از آخرین بونوس‌ها و پاداش‌های بروکر آمارکتس به این لینک مراجعه نمایید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بونوس‌ها و جوایزی که از سوی بروکرهای معتبر و شناخته شده بازار فارکس مانند آمارکتس به معامله‌گران ارائه می‌شود، پرداختیم. بعد از مطالعه مطالب این مقاله و آشنایی با بونوس‌ قابل معامله و غیر قابل برداشت، بونوس قابل برداشت،‌ بونوس رایگان یا خوش‌آمد گویی، بونوس غیرنقدی و سوپر بونوس با خیالی آسوده می‌توانید نسبت به ثبت‌نام و افتتاح حساب در بروکر Amarkets اقدام کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. معمولا معامله‌گران استراتژی‌های روش‌های معاملاتی خود را با توجه به بونوس‌های ارائه شده در بروکر مورد نظر خود تطبیق می‌دهند تا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنند‌.

در حال حاضر بروکر A Markets در بین ایرانیان به عنوان بهترین بروکر معروف شده است. اکثر معامله‌گران ایرانی به خوبی زبان انگلیسی را متوجه نمی‌شوند و پشتیبانی از زبان فارسی فرصت بسیار مناسبی برای معامله‌گران ایجاد کرده است که بعد از ورود و ثبت‌نام در آن به راحتی بتوانند سوالات خود را در زمینه‌های مختلف با تیم پشتیبانی مطرح کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن جواب سوالات خود را دریافت نمایند. این مقاله، بخشی از مقاله جامع و کامل بروکر آمارکتس در وبسایت بهترین هست بوده که در میهنبند منتشر شده است. برای مطالعه اصل مقاله، برروی لینک قبلی کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید