قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > تجربه سفر به سنگاپور لذت بخش است؟

تجربه سفر به سنگاپور لذت بخش است؟

اگر اهل سفر و گردش هستید و علاقه مندید  با فرهنگ مردم کشور های دیگر آشنا شوید؛ سنگاپور مقصد فوق العاده ای برای شماست. در این مطلب همه آنچه که برای یک سفر هیجان انگیز نیاز دارید را بیان می کنیم تا تجربه سفر به سنگاپور برایتان به یاد ماندنی باشد.

سفری خاطره انگیز با سواحل سنگاپور

جاذبه های دیدنی سنگاپور باعث شده تا این کشور مورد توجه گردشگران زیادی قرار بگیرد. گردشگرانی که از سرتاسر دنیا در فواصل گرم سال، خودشان را به این کشور می رسانند تا بتوانند در روز های آفتابی و گرم، در آب های شفاف و سواحل ماسه ای اوقات خوشی را بگذرانند. امنیت، تمیزی و نگهداری دقیق این سواحل، تجربه سفر به سنگاپور را برایتان دلپذیر تر خواهد کرد.

·        ساحل سیلوسو

یکی از مقاصد خوب برای گذراندن وقت با خانواده، ساحل سیلوسو می باشد. ساحلی با فعالیت‌های هیجانی بسیار زیاد که تجربه جالبی از سفر به سنگاپور را برای شما رقم خواهد زد. می ‌توانید سوار بانجی جامپینگ شوید و از بلند ترین نقطه سنگاپور به پایین بپرید.

برای لذت بردن از تماشای مناظر از بالا ترین ارتفاع ها، حتما زیپ لاین را امتحان کنید. در نهایت بعد از کلی شنا و فعالیت های تفریحی، قطعا گرسنه تان خواهد شد. این ساحل پر از رستوران ها و کافه های با کیفیت است که می توانید غذا های تازه و سنتی منطقه را در آن جا نوش جان کنید.

·        ساحل تانجونگ

در قسمت جنوبی سنتوسا، ساحل تانجونگ قرار گرفته است که به خاطر کافه های زیاد خود، معروف است. دو کافه پرجنب و جوش این منطقه با نام های Tanjong Beach Club و FOC Sentosa در آخر هفته با استقبال خوب مردم روبه رو می شوند. اگر عاشق شلوغی هستید و می خواهید با افراد جشن و پایکوبی کنید؛ منطقه تانجونگ می تواند به خوبی این درخواست شما را برآورده کند.

·        ساحل چانگی

ساحلی با سبک و سیاق قدیمی که در کنار باند فرودگاه چانگی واقع شده است. شما می توانید در کنار لذت بردن از شنا و تفریح، فرود و پرواز هواپیما ها را هم مشاهده کنید.

با توجه به مدرنیته شدن بسیاری از مراکز تفریحی و گردشگری سنگاپور، این ساحل می تواند تجربه سفر به سنگاپور قدیم را برای شما داشته باشد. زیرا توانسته سبک قدیمی خودش را با درختان نخل بلند و ماسه های سفید حفظ کند.

۳ برنامه هیجان انگیز که فقط در سنگاپور تجربه می کنید

عاشقان سفر، عاشقان تجربه های جدید هستند. سفر به سنگاپور دنیایی از تجارب جدید و لذت بخش را به شما هدیه می دهد. از آن جایی که سنگاپور، کشوری رو به رشد و توسعه می باشد؛ پر از امکانات و مناطقی تازه است که قطعا دوست دارید تجربه کنید. این موارد، تنها چند نمونه از عجیب ترین تفریحات کشور سنگاپور است.

سواری در Skyline Night Luge Sentosa

سنگاپور، کشور بیداری است. زیرا فعالیت های منحصر به فردی در ۲۴ ساعت شبانه روز اتفاق می افتد. یکی از تفریحاتی که در شب جذابیت زیادی دارد؛ سواری در Skyline Night Luge Sentosa است. تجربه سفر به سنگاپور با نورپردازی ها و آتش بازی هایی که در این پیست اتفاق می افتند؛ تکرار نشدنی خواهد شد. هدایت آسان ماشین های این پیست، بازی را برای کودکان کم سن و سال هم امکان پذیر کرده است.

نگاهی به ستارگان

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به تماشای آسمان شب علاقه دارند، در مرکز علمی سنگاپور این اجازه به شما داده می شود که با تلسکوپ های قوی، ستاره ها و سیارات دیگر را ببینید. وجود چندین تلسکوپ در جهت های مختلف، یکی از خوبی های این محل گردشگری است. البته آن چیزی که این مرکز علمی را برای علاقه مندان به دنیای ستارگان و سیارات خاص و ویژه می کند حضور محققان و دانشجویانی می باشد که با دقت و شکیبایی به راهنمایی افراد می پردازند و به سوالات آن ها پاسخ می دهند.

دنیایی از یخ

بزرگ ترین سالن اسکیت روی یخ، در مرکز خرید kall leisure park kallang وجود دارد. در این مکان اسکیت با سایز های مختلف برای کودکان و بزرگسالان ارائه می شود. اگر هم اسکی بلد نیستید، نگران نباشید!  چون با صرف اندکی هزینه می توانید خیلی سریع به کمک مربیان آموزش ببینید و تجربه سفر به سنگاپور را به یادماندنی تر کنید.

خوشمزه ترین غذا ها در سنگاپور

مگر می شود به کشوری جدید رفت و غذاهای آن را امتحان نکرد. اتفاقا یکی از تفریحات محبوب برای خیلی از گردشگران، تست کردن غذا های سنتی و محلی کشور مقصد است. اگر قرار است تجربه سفر به سنگاپور را داشته باشید؛ به هیچ عنوان از غذا های این کشور غافل نشوید.

باکوته

این غذای لذیذ که به تدریج به غذای محبوب سنگاپور تبدیل شده، به معنای چای استخوانی است که از طریق مهاجران چینی به این کشور وارد شده است.

املت صدف

هنگامی که شبانه در حال گشت و گذار در بازار هستید و احساس گرسنگی کردید؛ حتما املت صدف را امتحان کنید. این غذا ترکیبی از تخم مرغ، سیب‎ زمینی، جوانه لوبیا، تربچه، آناناس، خیار و بادام‎ زمینی به صورت مخلوط بوده که بین توریست ها محبوبیت بالایی دارد.

خرچنگ گل‌ آلود

یک پیشنهاد ویژه برای دوستداران غذاهای دریایی، خرچنگ گل آلود است. برای تهیه این غذا، خرچنگ لجنی که درون گل و لای زندگی می کند را شکار می کنند. این موجود را به طور کامل در روغن سرخ کرده و به آن فلفل سیاه یا فلفل قرمز اضافه می کنند. این غذا در دو نوع، با فلفل قرمز و فلفل سیاه سرو می شود. هر دو نوع این غذا ها بسیار خوشمزه هستند و در رستوران های دریایی می توانید سفارش دهید.

بنابراین سنگاپور، یکی از بهترین کشور های جنوب شرقی آسیا برای سفر است. برای داشتن تجربه های بیش تر در این کشور، بهتر است با تور گردشگری به سنگاپور سفر کنید تا از تمام جاذبه های آن بهره ببرید. از میان تور های مختلف، تور سنگاپور بالی می تواند تجربه ی متفاوت تری را برایتان به ارمغان آورد. زیرا با این تور ترکیبی، می توانید مجموعه ای از دیدنی ترین جاذبه های جهان را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید