قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > تخلیه غبغب و بلفاروپلاستی در گونه کلینیک

تخلیه غبغب و بلفاروپلاستی در گونه کلینیک

تخلیه غبغب و زیبایی چانه

در دنیای امروزی عمل های جراحی زیبایی فراوانی صورت می گیرد. یکسری از عوامل را هنگام برگزیدن این جراحی ها باید مد نظر گرفت تا بهترین نتیجه را داشته باشید. بلفاروپلاستی وعملتخلیه غبغب از این موارد است. در مقاله امروز به این دو عمل جراحی می پردازیم و اینکه برای دریافت این موارد می توانید به کلینیک گونه مراجعه کنید.

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی عملی است برای برداشتن پوست و چربی اضافی پلک ها و سفت کردن پوست و بافت های نرم اطراف چشم.

آیا بلفاروپلاستی برای من مناسب است؟

با بالا رفتن سن، پوست خاصیت ارتجاعی (کشش) خود را از دست می دهد و جاذبه روی بافت های نرم پلک های شما پایین می آید و باعث افتادگی آن ها می شود. پدهای کوچک چربی در پشت بافت پلک شما می تواند از طریق عضلات ضعیف به جلو فشار داده و چشمان شما را خسته و پف کرده نشان دهد. پوست اضافی در پلک بالایی گاهی اوقات می تواند به اندازه ای پایین آویزان شود که بینایی شما را مختل کند. گاهی اوقات افتادگی ابرو و پیشانی باعث می شود پلک بالایی شما افتاده و افتاده باشد.

پوست پلک پایین می تواند رنگ خود را از دست بدهد، افتادگی و چین و چروک ایجاد کند و به دلیل برآمدگی پدهای چربی پف کرده به نظر برسد. جراح شما قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا جراحی برای شما مناسب است ارزیابی دقیقی انجام خواهد داد.

مزایای جراحی چیست؟

اگر پلک بالایی بینایی شما را مختل می کند، بینایی شما باید بهبود یابد.

آیا جایگزینی برای بلفاروپلاستی وجود دارد؟

جراح شما ممکن است بتواند شما را از نظر بازسازی پوست با لیزر ارزیابی کند، جایی که از لیزر برای سوزاندن آرام سطح پوست شما به روشی کنترل شده استفاده می شود. تزریق بوتاکس می تواند چین و چروک های ظریف را صاف کند.

عملیات شامل چه مواردی است؟

بلفاروپلاستی پلک بالا معمولاً تحت بی حسی موضعی که در پلک های شما تزریق می شود انجام می شود. بلفاروپلاستی پلک تحتانی تحت بیهوشی عمومی یا آرامبخش انجام می شود. این عمل معمولا یک ساعت تا ۹۰ دقیقه طول می کشد. بلفاروپلاستی پلک فوقانی – جراح شما بر روی چین طبیعی پوست درست بالای پلک شما ایجاد می کند. آنها هر گونه پوست و چربی اضافی را که از طریق عضله فشار می آورد را از بین می برند.

بلفاروپلاستی پلک پایین – جراح شما یک برش در امتداد لبه پلک شما در زیر مژه های شما تا کمی فراتر از لبه بیرونی چشم شما ایجاد می کند. آنها هر گونه پوست اضافی را از بین می برند، و هر چربی را که از طریق عضله فشار می آورد، جدا می کنند یا دوباره توزیع می کنند. جراح شما ممکن است پلک شما را سفت کند تا از افتادگی آن جلوگیری کند (کانتوپکسی).

تخلیه غبغب

آیا من کاندیدای خوبی برای لیپوساکشن یا تخلیه غبغب هستم؟

جراحی غبغبدر درمان چربی اضافی که ظاهر چانه را تغییر می دهد، موثر است. با این حال، برای مردان و زنان چاق ایده آل نیست. بیمار با غبغببه دلیل چاقی باید قبل از انجام این روش صبر کند تا وزن اضافی خود را از دست بدهد. برای به دست آوردن نتایج مطلوب، بهترین کاندیدها برای لیپوساکشن باید وزن ایده آل (شاخص توده بدنی نرمال) را حفظ کنند.

لیپوساکشن ساب منتال یک جایگزین عالی برای جراحی لیفت گردن در بیمارانی با خاصیت ارتجاعی پوست خوب است. این روش ایمن تر است، با حداقل زمان استراحت و کبودی و جای زخم کمتر. پس از برداشتن چربی، پوست جمع می‌شود و خود را روی نواحی درمان قالب‌گیری می‌کند. اما اگر بیش از حد افتادگی دارید و می خواهید پوست اضافی گردن را بردارید، ممکن است به لیفت گردن علاقه مند باشید.

علاوه بر این، بیمارانی که لزوماً غبغبندارند، اما می‌خواهند چهره بهتری داشته باشند و ظاهر چانه تراشیده شده داشته باشند، می‌توانند کاندیدای بالقوه باشند. پس از همه، گزینه های درمانی متعددی وجود دارد. با این حال، توصیه های جراحی چانه دوتایی بر اساس کیفیت پوست، اهداف و انتظارات شما است.

مزایای لیپوساکشن چانه چیست؟

  • اثر جوانسازی قابل توجهی ایجاد می کند.
  • چربی حذف شده دوباره ظاهر نمی شود زیرا سلول های چربی ظرفیت بازسازی فوق العاده کمی دارند.
  • این چربی در نهایت می تواند از طریق پیوند چربی در ناحیه دیگری از بدن دوباره تزریق شود.
  • وازر لیپو چربی اضافی را از بین می برد و یک اثر سفت کننده اضافی برای پوست ایجاد می کند تا ناحیه چانه و گردن برجسته تر شود.

کلینیک گونه

امکانات بالینی و مراقبت های پس از آن

ما همیشه به شما توصیه می‌کنیم که از مراجعه شخصی به ارائه‌دهنده‌های جراحی زیبایی که مد نظر دارید بازدید کنید تا بتوانید احساسی نسبت به بیمارستان داشته باشید و همچنین بتوانید ببینید که این عمل در کجا انجام می‌شود – این چنین نیست. قرار گرفتن در فاصله سفر آسان از ارائه دهنده جراحی زیبایی می تواند برای مراقبت های بعدی شما نیز مهم باشد. اگر به قرارهای بعدی نیاز دارید، نزدیکی معقول کل فرآیند را بسیار آسان‌تر می‌کند.

مراقبت از شما بعد از جراحی به همان اندازه که در حین جراحی مهم است اهمیت دارد. به همین دلیل، کلینیک گونه خدماتی در این زمینه را ارائه می دهد. می توانید به وب سایت goonehclinic.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید