قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > مدل موی مردانه و تاثیر آن در چهره

مدل موی مردانه و تاثیر آن در چهره

مدل مو مردانه تاثیر بسیاری در استایل آقایان دارد. همانطور که آقایان برای داشتن استایل شیک ساعت‌ها وقت خود را صرف پیدا کردن لباس‌های جذاب می‌کنند باید به فکر آراستگی مدل موهای خود نیز باشند. مدل مو مردانه بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به فرم صورت خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر نمی‌دانید به فرم چهره شما چه مدل مویی می‌آید، خواندن این نوشته را از دست ندهید.

تأثیر مدل مو مردانه بر زیبایی آقایان

 آقایان علاوه بر لباس باید به فکر آراستگی و مدل موهای خود نیز باشند. اگر یک قرار ملاقات مهم دارید یا می‌خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید؛ فراموش نکنید اولین چیزی که مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد، چهره شماست. مرتب کردن ریش و آراستگی موها می‌تواند شما را بسیار خوش تیپ نشان دهد. پوشیدن یک لباس ساده و شیک در کنار مدل مو مردانه جذاب، شما را خاص و متفاوت جلوه می‌دهد. امروزه مدل‌های مو مردانه بسیاری از جمله مدل مو مردانه کلاسیک، خامه‌ای، سزار، میخی، نواری و غیره وجود دارد که هر کدام از آنها به یک فرم صورت می‌آید. با ما همراه باشید تا شما را با انواع فرم صورت و مدل مو مناسب با آن آشنا کنیم.

مدل مو مردانه برای انواع فرم صورت

اگر به دنبال یک مدل مو مردانه جدید و جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا فرم صورت خود را بشناسید و سپس با توجه به آن از بین مدل‌های مو مردانه، یکی را انتخاب کنید. هرچقدر هم یک مدل مو را دوست داشته باشید باید مطمئن شوید که به  فرم صورت شما می‌آید در غیر این صورت، چهره شما را بد جلوه می‌دهد. مطمئنا شما دوست ندارید که با انتخاب یک مدل مو اشتباه، جذابیت خود را کم کنید. به همین دلیل می‌خواهیم شما را با انواع مدل مو مردانه مناسب برای صورت‌های مختلف آشنا کنیم.

۱٫ صورت مربعی

 اگر صورت مربعی شکل دارید باید این خبر خوب را به شما بدهیم که دارای جذاب‌ترین فرم صورت مردانه هستید. افرادی که صورت مربعی دارند، طول و عرض صورت آنها به هم نزدیک است. هم چنین صورت آنها زاویه‌ دار می‌باشد. طول صورت از لب پیشانی شروع شده و تا چانه ادامه دارد. هم چنین منظور از عرض صورت، فاصله بین دو گونه است.

  • مدل مو مناسب برای صورت مربعی
  • افرادی که صورت مربعی دارند؛ می‌توانند از انواع مدل مو کوتاه مردانه استفاده کنند. البته اگر موها زیاد کوتاه شود باعث برجسته‌تر شدن صورت می‌شود.
  • هم چنین خرد کردن لایه‌های مو، چهره این افراد را جذاب‌تر نشان می‌دهد.
  • استفاده از ته ریش، صورت این افراد را زیباتر جلوه می‌دهد.

۲٫ صورت بیضی

افرادی که صورت بیضی دارند، طول صورتشان دو برابر عرض است.

  • مدل مو مردانه مناسب برای صورت بیضی
  • ‌اگر صورت بیضی شکل دارید برای اینکه چهره‌تان جذاب‌تر به نظر برسد، موهای خود را به سمت عقب شانه زده و سپس برای زاویه‌دار جلوه دادن صورت، فرق کج باز کنید.
  • هم چنین مدل مو مردانه کلاسیک برای فرم صورت شما بسیار مناسب است.
  • مدل موهایی که خرده شده و روی پیشانی می‌ریزد برای افرادی با صورت بیضی بسیار مناسب است و صورت آنها را گردتر جلوه می‌دهد.

۳٫ صورت مستطیلی

افرادی که  صورت مستطیلی دارند، طول صورت آنها بیشتر ازعرضش است. هم چنین فرم صورت آنها زاویه‌دار می‌باشد.

  • مدل مو مردانه مناسب برای صورت مستطیلی
  • افرادی که صورت مستطیلی و‌ کشیده دارند، می‌توانند موهای خود را بالا بزنند‌. البته توجه داشته باشید که نباید کناره‌های موها را زیاد کوتاه کنید زیرا صورت شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.
  • از مدل مو مردانه‌ای استفاده کنید که بالا و کناره‌های مو بلند باشد. هم چنین کناره‌های مو را با ژل یا تافت نچسبانید و اجازه دهید موها روی شقیقه قرار بگیرند.
  • پیشنهاد می‌کنیم کمی از موهایتان را روی پیشانی بریزید تا از طول صورتتان کم‌ شود.

۴٫ صورت گرد

افرادی با صورت گرد، طول و عرض صورتشان به هم نزدیک است ولی برخلاف صورت مربعی، زاویه‌ای ندارد. این افراد با استفاده از مدل مو می‌توانند صورت خود را مربعی جلوه دهند.

  • افرادی که صورت گردی دارند می‌توانند کناره‌های موهای خود را کوتاه کرده و به بخش بالایی موها حجم بدهند.
  • افرادی که صورت گردی دارند به هیچ عنوان موهای خود را کامل نتراشند.
  • پیشنهاد می‌کنیم به صورت کج، فرق سر خود را باز کنید؛ اینکار موجب زاویه دادن به صورت می‌شود.

رایج‌ترین مدل مو مردانه

شما می‌توانید با توجه به فرم صورت و استایل خود، یک مدل مو مردانه انتخاب کرده و دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. در این بخش می‌خواهیم شما را با انواع مدل مو پسرانه و مردانه جدید آشنا کنیم.

  • مدل مو Buzz؛ اگر عاشق مدل مو کوتاه مردانه هستید، مدل مو باز Buzz یکی از کوتاه‌ترین مدل‌های مو مردانه است. در زمان گذشته، این مدل مو را فقط سربازان استفاده می‌کردند اما امروزه بسیار رایج شده است. افرادی که به خاطر مشغله کاری فرصت رسیدگی به موهای خود را ندارند، این مدل مو بهترین انتخاب است.
  • مدل مو میخی؛ یکی از محبوب‌ترین انواع مدل مو مردانه در بین جوانان، مدل مو میخی است. اگر جنس موهای شما ضخیم است، این مدل مو را پیشنهاد می‌کنیم.
  • مدل مو سزار؛ مدل مو سزار، چتری‌های کوتاهی دارد و برای انواع مو مناسب است. افرادی که جنس موهای نازکی دارند، حتما این مدل مو را انتخاب کنند زیرا باعث می‌شود که موهایشان ضخیم‌تر به نظر برسد.
  • مدل مو موهاتی؛ یکی دیگر از مدل موهای محبوب در بین جوانان، مدل مو موهاتی است. موهای موهاتی شبیه Buzz است با این تفاوت که جلوی مو بلندتر می‌باشد. هم چنین کناره‌های مو کاملا سفید است. جهت مشاهده مدل موهای مردانه بیشتر می‌توانید عبارت «مدل موی مردانه بنکوی» را در گوگل سرچ کنید و روی اولین لینک کلیک کنید و یا می توانید مستقیما از لینک های زیر استفاده کنید https://benkoy.com/blog/post/types-of-hairstyle-for-men  و همچنین وب سایت https://thevou.com/beauty/best-haircuts-for-men/

با بنکوی بیشتر آشنا شوید 

بنکوی به‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز جستجوی کسب و کارهای مختلف فعالیت می‌کند. شما با نصب اپلیکیشن بنکوی می‌توانید کسب و کارهای مختلف را جستجو کرده و نظر دیگران را درباره آنها بدانید. سپس با توجه به نظرات و امتیاز بقیه کاربران بهترین فروشگاه، رستوران، مرکز خرید و غیره را پیدا کنید. هم چنین می‌توانید تجربه خرید خود از یک فروشگاه‌ را با بقیه به اشتراک بگذارید. بنکوی این فرصت را در اختیار  کسب و کارهای مختلف قرار می‌دهد که اسم مشتری‌هایی که از خدمات آنها راضی هستند را در داخل سایت https://benkoy.com/ ثبت کرده و اعلام کنند که این افراد حاضر هستند که تجربه خود از کار آنها را در اختیار بقیه قرار دهند. مطمئنا دوستان و اطرافیان این افراد، با خواندن نظرات مثبت آنها درباره کسب و کار شما، به یک مشتری جدید تبدیل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید