قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > کسب درآمد از طریق فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

کسب درآمد از طریق فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

زیبایی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های امروزه ماست. می‌توان به جرات گفت در تمامی جنبه‌های زندگی شامل، انتخاب لباس، اکسسوری، خرید خودرو، دکوراسیون منزل و… به دنبال زیبایی هستیم. در این بین، زیبایی شخصی نیز از اهمیت دو چندان برخوردار است. سال‌هاست که کسب درآمد از طریق فروش لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از پررونق‌ترین کسب‌وکارهاست اما آیا این بازار اشباع شده و دیگر نمی‌توان وارد آن شد؟

کسب درآمد از طریق فروش لوازم آرایشی و بهداشتی
کسب درآمد از طریق فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

کسب‌وکار فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

براساس تحقیقات صورت گرفته، ارزش حجم واردات لوازم آرایشی در منطقه خاورمیانه حدود ۲٫۷ میلیارد دلار بوده که از این رقم، ۱٫۲ میلیارد دلار، سهم ایران است.  پس از عربستان سعودی، ایران بزرگ‌ترین وارد کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه است. همچنین، میزان واردات ظروف مخصوص بسته‌بندی محصولات آرایشی نیز حدود ۱۶۰۰ تن، معادل ۲۳۵ هزار دلار است.

خوب است بدانید بنا بر تحقیقات انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی گالوپ، زنان شاغل در سال ۲۰۱۵ بیش از ۳۰ درصد درآمد خود را صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی کرده‌اند. مسلما با فراگیر شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات روزافزون برند‌های بهداشتی و آرایشی، این آمار تا بحال افزایش داشته است و تنها شامل زنان شاغل می‌شود. البته استفاده از این اقلام صرفا توسط بانوان نیست. بلکه آقایان نیز متوجه شده‌اند که برای داشتن پوستی سالم و بدنی خوش‌بو، باید از کالاهای بهداشتی مخصوص خود استفاده کنند.

محبوب‌ترین اقلام آرایشی که توسط زنان و دختران استفاده می‌شود عبارتند از رژ لب، پنکک، خط و مداد چشم، کرم پودر و در بین اقلام بهداشتی مخصوص بانوان و آقایان نیز کرم‌های اصلاح صورت و بدن، اسپری‌های خوش‌بوکننده و بادی اسپلش‌ها و عطر و ادکلن از محبوب‌ترین کالاها هستند.

همانطور که می‌بینید، کسب درآمد از طریق فروش لوازم آرایشی و بهداشتی با توجه به گستردگی بازار این محصولات، ایده‌ای بسیار خوب و پولساز است. با بررسی کسب‌وکارهای فعال در این حوزه، متوجه می‌شویم که تجارت محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از پردرآمدترین حرفه‌هاست. با گسترش روزافزون کسب‌وکارهای اینترنتی، می‌توان گفت دیگر دوران مغازه‌های کوچک خرده‌فروشی به سر آمده است. امروزه اکثر کسب‌وکارهایی که در بازارها می‌بینید، در اینستاگرام، تلگرام و یا واتساپ نیز فعالند و یا با طراحی وب‌سایت فروشگاهی، محصولات خود را بر بستر اینترنت نیز عرضه می‌کنند.

بررسی نمونه‌های موفق کسب‌وکارهایی که از طریق فروش لوازم آرایشی و بهداشتی کسب درآمد می‌کنند، به شما کمک می‌کند تا خیلی راحت‌تر کسب‌وکار خود را تاسیس کنید.

فروشگاه اینترنتی خانومی

این فروشگاه اینترنتی از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرد. در آن زمان تاسیس یک فروشگاه اینترنتی شاید کاری بیهوده به نظر می‎رسید ولی آینده‌نگری موسسان وب‌سایت فروشگاهی خانومی سبب شد که با گذشت زمان، این فروشگاه آنلاین، به اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی، بهداشتی و عطر تبدیل شود.

این وب‌سایت با ارائه محصولات متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف، هر کاربری را می‌تواند راضی نگه دارد. خوب است بدانید خانومی بیش از ۲۰٫۰۰۰ محصول مختلف را عرضه می‌کند. همچنین، توضیحات کارشناسی درباره محصولات، ارائه تخفیفات مناسبتی و امکان ثبت نظر و مقایسه محصول از دیگر ویژگی‌هایی است که خرید از خانومی را جذاب می‌کند.

مدیران وب‌سایت خانومی به فکر رضایت مشتریان خود نیز هستند و با ارائه امکان مرجوع کردن محصولات و نیز راه‌اندازی بخش امور مشتریان، سعی کرده‌اند تا حداکثر کاربران را به سوی خود جذب کنند. همچنین، خانومی در شبکه‌های اجتماعی، خصوصا اینستاگرام فعال بوده و در حال حاضر بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده دارد.

در حال حاضر، ایده راه‌اندازی کسب‌وکار کوچک و مجازی خانومی به یک شرکت بزرگ با تعداد قابل توجهی پرسنل تبدیل شده که نمایندگی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی و بهداشتی را از سراسر جهان دارند.

فروشگاه اینترنتی مو تن رو

مو تن رو یکی دیگر از فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است. این فروشگاه در سال ۱۳۹۵ و با حمایت سرمایه‌گذارانی که بیش از ۵۰ سال در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سابقه داشته‌اند، تاسیس شد. هدف اصلی این وب‌سایت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران و فراهم کردن امکان انتخاب راحت‌تر از میان تنوع بیشتر محصولات است.

مو تن رو در سال ۹۷، در جشنواره وب موبایل ایران به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ایران انتخاب شد. در این وب‌سایت شما می‌توانید با خیال راحت از اصالت کالا، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین، در صورت عدم رضایت از محصول و یا هر مشکل دیگری، این امکان که “تا ۷ روز ضمانت بازگشت کالا” دارند، خیال شما را راحت خواهد کرد.

شما می‌توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان مو تن رو بهره‌مند شوید. ارسال سریع سفارشات از دیگر مزایای استفاده از خدمات و محصولات فروشگاه اینترنتی مو تن رو است. مو تن رو همواره سعی کرده است تا با افزایش تنوع بیشتر در محصولات خود، رضایت تعداد بیشتری از کاربران را جلب نماید. لوازم آرایش صورت، چشم، لب و نیز محصولات مراقبتی مو و بدن، همچنین انواع عطر و لوازم شخصی برقی همچون سشوار و ریش‌تراش تنها بخشی از محصولاتی است که می‌توانید در دسته‌بندی‌های فروشگاه اینترنتی مو تن رو بیابید.

خوب است بدانید تمامی کالاها و محصولات ارائه شده در این فروشگاه، تائیدیه وزارت بهداشت و درمان را دارا بوده و اصالت آن‌ها کاملا مورد تایید است. ارسال محصولات و سفارشات با قیمتی بالاتر از ۹۰ هزار تومان توسط مو تن رو کاملا رایگان می‌باشد و در شهر تهران نیز، در کمتر از ۲۴ ساعت سفارش مشتریان تحویل داده می‌شود.

این شرکت جوان، تنها با یک ایده و صرف وقت و کوشش تیمی خبره، امروز یکی از اصلی‌ترین فروشگاه‌هایی است که محصولات آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌کنند.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی

برای راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی خود و کسب درآمد از طریق فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، باید از متخصصان این کار بهره ببرید. گروه طراحی سایت لاگ، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، اعم از وب‌سایت‌های فروشگاهی و شرکتی، این آمادگی را دارد تا ایده شما را به فروشگاهی حرفه‌ای و جذاب تبدیل کند. از دیگر خدمات گروه طراحی سایت لاگ می‌توان به بهینه سازی وب‌سایت شما اشاره کرد که سبب جذب کاربران بیشتر به وب‌سایت شما خواهد شد.

اگر کسب‌وکار شما محلی بوده و تعداد مشتریان محدودی دارید، اگر به نظرتان ورود به حوزه فروش اینترنتی سخت و دشوار است، حتی اگر با این حوزه آشنایی ندارید، کارشناسان گروه لاگ آمادگی دارند تا با طراحی و تاسیس فروشگاه اینترنتی، شما را به سوی فروش چندبرابر و موفقیت روزافزون پیش ببرند.

Loggroup.ir

دیدگاهتان را بنویسید