قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > برای سیسمونی به چند دست لباس کودک نیاز داریم؟

برای سیسمونی به چند دست لباس کودک نیاز داریم؟

برای تکمیل سیسمونی و پر کردن یک کمد جذاب برای نوزاد خود به چند دست لباس نیاز داریم؟ این یکی از پرسش‌های اساسی مادران باردار این است که اگر صادقانه بخواهیم پاسخ دهیم باید بگوییم:

هر چه بیشتر بهتر…!

برای سیسمونی به چند دست لباس کودک نیاز داریم؟
برای سیسمونی به چند دست لباس کودک نیاز داریم؟

بهرحال نوزادان برخلاف بزرگسالان روزانه چندین دست لباس عوض می‌کنند و از طرف دیگر آنقدر بسرعت رشد می‌کنند که در یک چشم بر هم زدن لباس بر تن آن‌ها کوچک شده و دیگر قابل استفاده نیست و تنها نکته ای که اهمیت دارد این است که تعداد لباس هایی که بطور مثال در نوزادی باید خریداری شود نسبت به تعداد لباس های یک سالگی چقدر است که در این مطلب علاوه بر پاسخ به این پرسش، به شما کمک می‌کنیم تا با کمترین هزینه بهترین کمد لباس را برای نوزاد خود آماده کنید.

در انتخاب لباس سیسمونی به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از انتخاب لباس و تعیین تعداد آن، بهتر است چند نکته مهم را یادآور شویم.

منظم باشید

لباس نوزاد همانقدر که زیباست نیاز به مراقبت زیادی دارد. مرتب کردن مداوم لباس‌ها، طبقه‌بندی درست و رعایت نظافت سبب می‌شود تا عمر لباس بیشتر شود. اگر لباس‌ها را در کمد نگهداری می‌کنید، حتماً بر اساس نوع، سایز و جنس محصول، آن‌ها را طبقه‌بندی کنید. بطور مثال جوراب‌ها را در یک طبقه بچینید، کلاه‌ها را در طبقه دیگر و لباس‌های خانگی و میهمانی را جدا از یکدیگر. و در انتها وقتی که فرزند شما رشد کرد حتماً لباس‌های او را در قسمت ویژه نگهداری کنید. با طبقه‌بندی و نگهداری درست لباس، شما در دوران نوزادی به لباس‌های کمتری نیاز دارید چون با کمبود هر مدل یا نوع به سرعت باخبر می شوید و فقط لباس مورد نظر را تهیه می کنید.

شستشوی مداوم

لباس نوزاد به شکل مداوم نیاز به شستشو دارد. ضمن اینکه بهنگام خرید به کیفیت لباس توجه می‌کنید، لازم است موارد یاد شده بر روی ‌اتیکت لباس را به دقت خوانده و شستشو را بر طبق توصیه‌های تولید‌کننده انجام دهید. همیشه لباس فرزند خود را پاکیزه نگهدارید. شستشو را به هفته و روزهای بعد موکول نکنید و به یاد داشته باشید بدن نوزاد شما بشدت ضعیف است و مقاومت چندانی در برابر آلودگی‌ها ندارد. اگر شستشوی لباس را هر روز انجام می‌دهید به لباس‌های کمتری نیاز دارید. در غیر اینصورت لازم است برای هر هفته چندین دست لباس تهیه کنید.

برای سیسمونی به چند دست لباس کودک نیاز داریم؟
برای سیسمونی به چند دست لباس کودک نیاز داریم؟

بزرگ فکر کنید

در خرید لباس به سایز‌های بزرگتر فکر کنید. نوزاد شما بسرعت رشد می‌کند و لباس خیلی زود برای او کوچک می‌شود. پس لازم است یک یا دو سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید تا لباس را مدت زمان بیشتری بر تن نوزاد خود ببینید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که در صورت انتخاب سایز بزرگتر، لباس سایز بزرگتری که انتخاب کردید برای فصل مورد نظر هم قابل استفاده باشد. بطور مثال اگر ست زمستانه انتخاب کردید لباس در تابستان سال آینده قابل استفاده نباشد! البته بعضی از مدل ها اصطلاحا چهارفصل هستند و برای تمام فصول سال قابل استفاده می باشند.

چند دست لباس برای نوزاد خود نیاز داریم؟

و حالا به پرسش اصلی خودمان برگردیم. به طور معمول به چند دست لباس برای سیسمونی نیاز داریم؟ در اینجا لیستی را برای شما تهیه کرده‌ایم که در صورت رعایت نکات فوق، می‌توانید کمدی دقیق و حساب شده برای نوزاد خود آماده کنید.

لباس خواب

نوزاد شما اکثر دقایق را با لباس خواب سپری می‌کند. پس لازم است پنج تا هفت دست لباس خواب راحت برای او تهیه کنید. در انتخاب لباس خواب حتماً نرمی و راحتی پارچه را در نظر بگیرید. به شستشوی لباس خواب نوزاد اهمیت ویژه‌ای دهید و در نهایت از خرید سایز بزرگتر غافل نشوید.

شلوار

شلوار از جذاب‌ترین آیتم‌های لباس نوزاد بشمار می‌رود و بسیار کاربردی است. شما برای نوزاد خود به سه تا پنج عدد شلوار نیاز دارید تا در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنید. راحتی شلوار را در اولویت انتخاب خود قرار دهید و در انتخاب آن به فصل توجه داشته باشید.

سرهمی

لباس‌های سرهمی، راحتی را برای نوزاد شما به ارمغان آورده و در میهمانی‌ها او را جذاب‌تر از همیشه نمایش می‌دهند. شما حداقل به سه دست سرهمی جذاب برای تکمیل کمد لباس فرزندتان نیاز دارید.

کلاه

کلاه یکی از مهم‌ترین آیتم‌های لباس نوزاد است که توجه کمتری به آن می‌شود. لازم است کلاه را بر اساس فصل انتخاب کرده و از کیفیت آن مطمئن شوید. برای تکمیل سیسمونی نوزاد دو عدد کلاه کافی است.

جوراب

شما در فصول گرم سال هم به جوراب نیاز دارید. جوراب محافظ پای نوزاد شماست. چهار تا پنج عدد جوراب در طرح و رنگ‌های متنوع می‌تواند سیسمونی نوزاد شما را جذاب و کامل کند.

قنداق

داشتن دو تا سه قنداق در سیسمونی نوزاد ضروری است. بستن قنداق به شکل درست استخوان‌های نوزاد کمک کرده و از آسیب‌های احتماًلی بر اثر خمیدگی استخوان‌ها جلوگیری کنید.

علاوه بر موارد یاد شده که برای تمامی فصول کاربردی است، با توجه به فصل نیازمند چند نوع لباس خاص هستید. در ادامه چند نمونه لباس کاربردی نوزاد را در فصل سرد و گرم سال به شما یادآوری می‌کنیم.

زمستان

  • پاپوش یا چکمه نوزاد : پاپوش نوزاد زمستانی یا همان چکمه نوزاد بهترین انتخاب برای فصل سرد سال است. این پاپوش‌ها از سرد شدن پا جلوگیری کرده و گرمای مورد نیاز فرزند شما را تامین می‌کنند. شما به دو پاپوش در فصل زمستان نیاز دارید.
  • سرهمی زمستانی : شما در زمستان به یک سرهمی یا پالتوی نوزاد نیاز دارید. ترجیحا این سرهمی ها جورابدار باشند تا از ورود سرما به پای نوزاد جلوگیری کند. داشتن یک سرهمی گرم برای روز‌های سرد سال نیاز اساسی نوزاد شماست.
  • دستکش : دست‌های کوچک و ظریف نوزاد شما براحتی سرد می‌شوند. با خرید یک جفت دستکش گرم و راحت، در تحمل سرمای زمستان، به نوزاد خود کمک کنید.
  • پتو : البته اصولا کودکان به پتوی خود به شدت وابسته می شوند بطوریکه حتی در فصول گرم سال هم بدون پتوی خود نمیخوابند. یک یا نهایتا دوعدد پتو با جنس های مختلف کفایت می کند.
برای سیسمونی به چند دست لباس کودک نیاز داریم؟
برای سیسمونی به چند دست لباس کودک نیاز داریم؟

تابستان

  • کلاه آفتابی : بمحض اینکه به یاد روز‌های گرم سال می‌افتیم، چشمان درهم رفته نوزادان را به یاد می‌آوریم. برای راحتی بیشتر نوزاد خود حتماً یک کلاه آفتابی در سیسمونی داشته باشید.
  • سرهمی بدون جوراب نخی : این آیتم بهترین انتخاب برای لباس خواب نوزاد در فصول گرم سال است.
  • رامپر: سرهمی شلوارکی یا همان رامپر دیگر انتخاب مناسب لباس برای نوزاد در تابستان هست.
سیسمونی
سیسمونی

ملزوماًت کودک آیتم دیگری است که پدر و مادران خوش سلیقه برای فرزند خود در نظر می‌گیرند. علاوه بر موارد اساسی که گفته شد، احتماًلا نیاز به چند دست لباس برای عکاسی دارید. یا دوست دارید ست‌های جذابی را برای فرزند خود تهیه کنید. شاید از همان بچگی به فکر پاپیون برای او باشید یا ست‌های سه تیکه و جذاب چشم شما را گرفته باشد. باقی موارد به سلیقه و خواست شما بستگی دارد.

به این نکته توجه داشته باشید که نوزادان در سال اول زندگیشان به سرعت رشد می کنند به همین دلیل بطور مثال ۵ دست لباس مناسب برای میهمانی برای ۳ ماهگی نخرید و به جای آن لباس های دیگری را برای سایزهای بزرگتر خریداری کنید تا بتوانید از تمامی لباس ها استفاده نمایید. البته نوزادان در سنین پایین تر بیشتر لباس های خود را کثیف می کنید و طبیعتا خرید چند دست لباس مناسب برای خانه منطقیست.

حالا که همه موارد لباس سیسمونی را با هم مرور کردیم، می‌خواهیم شما را با بزرگترین فروشگاه لباس نوزاد و لباس بچه برند در ایران آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی کارترزلند، سرزمین لباس نوزاد کارترز ، در محیطی امن و جذاب، خریدی شگفت‌انگیز را برای شما هدیه می‌کند.

برای سیسمونی به چند دست لباس کودک نیاز داریم؟
برای سیسمونی به چند دست لباس کودک نیاز داریم؟

شما با سرزدن به فروشگاه بزرگ کارترزلند، به راحتی می‌توانید سیسمونی فرزند خود را تهیه کرده و از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید. کارترزلند کیفیت را در اصل کار خود قرار داده و رضایت مشتری را مهمترین هدف خود می‌داند.

امکان تعویض لباس تا چندین ماه بعد از خرید، از ویژگی‌های مهم فروشگاه کارترزلند بوده که به نگرانی والدین بهنگام خرید پایان می‌دهد.

برند کارترز یکی از مطرح‌ترین برندهای لباس بچه در جهان بوده و همواره بعنوان برندی با کیفیت شناخته شده است. شما در فروشگاه بزرگ کاترزلند می‌توانید دنیایی از سرهمی نوزاد ، شلوار نوزاد، دستکش نوزاد، پاپوش نوزاد، بادی نوزاد، ست سه تکه لباس نوزاد و ملزوماًت دیگر را در طرح‌های روز دنیا خریداری کنید.

سلامت و زیبایی فرند شما، در دستان کارترزلند…

دیدگاهتان را بنویسید