قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > بررسی مشخصات و ویژگی های عطر کلاب د نویت و هر آن چه که باید بدانید

بررسی مشخصات و ویژگی های عطر کلاب د نویت و هر آن چه که باید بدانید

سال ۲۰۱۵ بود که ادکلنی مردانه به نام Club de Nuit Intense Armaf for Men یا به زبان فارسی، کلاب د نویت اینتنس آرماف مردانه، راهی بازار عطر و ادکلن شد. از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۱۸ تولیدات این برند در فرانسه انجام می شد اما دفتر فروش مرکزی آن در امارات واقع شده بود. از سال ۲۰۱۸ به بعد تولیدات برند آرماف هم در امارات متحده عربی انجام شد و به بازار های جهانی ورود یافت. به طور خلاصه اگر بخواهیم بیان کنیم، یعنی عطر های قدیمی تر ساخت فرانسه و عطر های جدید تر ساخت امارات هستند.

این عطر به سرعت به یکی از عطر های اصیل در دنیای عطر و ادکلن های اورجینال تبدیل شد چرا که دارای رایحه ای مسخ کننده و هیجان انگیز بود.

 ویژگی های عطر کلاب د نویت

بررسی ظاهر عطر کلاب د نویت اینتنس

طراحان عطر کلاب د نویت اینتنس برای آن که زیبایی این عطر را به صورت مردانه ای توصیف کنند، از بطری شیشه ای مشکی استفاده کردند. آن چه که نهایت لوکس بودن عطر را به تصویر می کشید، درپوش مشکی رنگی بود که روی آن نگین کاری شده بود. یک تکه زنجیر مشکی رنگ هم از درپوش آویزان بود که در ایجاد ظاهری شیک و دلربا نقش مهمی داشت. در قسمت انتهایی شیشه جمله Club de Nuit Intense for Men حکاکی شده است.

عطر و ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه Armaf Club de Nuit Intense یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین عطر های مردانه برند آرماف است که از عطر و بوی بسیار خوب و منحصر به فردی برخوردار می باشد. این عطر با رایحه ملایم و نسبتا تلخی (لیمو ترش،چوب قان،انگور سیاه، مشک و آناناس) که دارد می تواند جذابیت ویژه ای از حضور شما در مجالس را به رخ بکشد. لازم به ذکر می باشد که عطر کلاب د نویت اینتنس تولید فرانسه است.

آشنایی جزئی با برند آرماف

شرکتی به نام استرلینگ پارفیمز در امارات متحده عربی وجود دارد که در بر گیرنده زیر مجموعه های کوچک تری از جمله برند های آرایشی و بهداشتی و همچنین کمپانی آرماف می باشد.

کدام دسته از سلایق، عطر کلاب د نویت اینتنس را می پسندید

عطر کلاب د نویت، این عطر استثنایی مختص مردان طراحی و تولید می شود. دسته ای از مردان که تمایل دارند تمیز و خوشبو به نظر برسند اما از طرفی فکر اقتصادی نمی گذارد که برای این شیک پوشی بیش از حد هزینه کنند. این گروه از افراد می توانند عطر کلاب د نویت اینتنس را خریداری کنند و از آن لذت ببرند.

عطر کلاب د نویت اینتنس در چه رنج قیمتی قرار می گیرد؟

این عطر بر خلاف قیمت ارزانی که دارد جزو عطر های حرفه ای و اورجینال قرار می گیرد و دارای ارزش خاصی است.

 ویژگی های عطر کلاب د نویت

عطر کلاب د نویت اینتنس از چه چیزی الهام گرفته است؟

دسته ای از پرفیوم ها که به صورت همیشگی در شرکت آرماف مشغول به کار هستند، دست به طراحی و تولید این عطر خوش رایحه زدند که برای این کار از کرید اونتوس Aventus Creed الهام گرفته بودند.

عطر کلاب د نویت اینتنس در چه گروه بویایی قرار می گیرد؟

افرادی که در زمینه عطر و ادکلن مهارت دارند و کارشناس به حساب می آیند، پس از انجام بررسی های لازم، عطر کلاب د نویت را در گروه بویایی چوبی ادویه ای یا Woody Spicy قرار دادند.

رایحه های برتری که کلاب د نویت اینتنس از خود تراوش می کند چیست؟

وقتی که عطر کلاب د نویت اینتنس را بر روی نبض و یا لباستان اسپری کنید، شاید به نظرتان برسد که این عطر شباهتی به کرید اونتوس ندارد اما بعد از آن که نت اولیه رد شد و به نت میانی و پایانی رسید، متوجه شباهت های زیادی بین کرید اونتوس و کلاب د نویت خواهید شد.

افراد زیادی پس از تست این عطر اتفاق نظر داشتند که رایحه لیمو، چوب درخت توس و آناناس غالب تر از سایر ترکیبات تشکیل دهنده این عطر هستند.

در ابتدای اسپری کردن عطر کلاب د نویت اینتنس رایحه هایی چون سیب، لیمو، انگور سیاه، ترنج و آناناس به مشام خواهد رسید که نت های اولیه را تشکیل می دهند.

بعد ها نت های گلدار جایگزین نت های میوه ای می شوند و شما رایحه هایی چون رز، یاس و چوب توس را استشمام می کنید که نت های میانی را تشکیل می دهند.

بعد از گذشت مدت زمان طولانی، رایحه هایی نظیر وانیل، مشک، عنبر و نعناع هندی توجه شما را به خود جلب می کند که رایحه ای تلخ و ملایم را پدید می آورند.

  • نت آغازی: سیب، لیمو، انگور سیاه، ترنج، آناناس
  • نت میانی: رز، یاسمن، چوب توس
  • نت پایانی: وانیل، مشک، عنبر، نعناع هندی

قدرت ماندگاری و پراکندگی و حجم شیشه در کلاب د نویت اینتنس چگونه است؟

غلظت کلاب د نویت ادوتویلت می باشد که این ویژگی آن را تبدیل به عطری با ماندگاری و پخش بوی بالا می کند.

این عطر در حجم ۱۰۵ میلی لیتر تولید و در تمامی فصول مورد استفاده قرار می گیرد.

جمع بندی اطلاعات کلاب د نویت اینتنس

  • نوع عطر: ادوتویلت
  • برند: آرماف
  • طبیعت: خنک
  • سال تولید: ۲۰۱۵
  • گروه بویایی: چوبی ادویه ای
  • مناسب: آقایان
  • فصل مناسب: همه فصل ها ولی بیشتر تابستان

چگونه ادکلن کلاب د نویت اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

همانطور که می دانید آرماف برندی کاملا اماراتی است که محصولات آن در فرانسه تولید می شوند ولی دفتر فروش آن در امارات قرار دارد. همین ویژگی سبب می شود که شما به راحتی بتوانید محصول اصلی را از محصول تقلبی تشخیص بدهید. یعنی باید توجه داشته باشید که روی شیشه عطر Fragrance Made In France نوشته شده باشد.

راه دیگر تشخیص ادکلن اصلی از فیک، مطابقت دادن برچسب سفید رنگی است که در زیر کارتون قرار دارد و محتوی اطلاعاتی چون بچ نامبر می باشد. اگر اطلاعات و اعداد این برچسب با اطلاعات شیشه هم خوانی داشته باشد یعنی ادکلن شما اصلی است.

روش دیگر بیشتر مناسب افرادی است که قبلا از این عطر استفاده کرده اند. ادکلن اصلی دارای درپوشی سنگین با قدرت پاشش قوی است که ادکلن کپی فاقد این موارد می باشد.

بررسی ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس زنانه:

کمپانی آرماف برای ایجاد تعادل کلاب د نویت زنانه هم طراحی و تولید کرد که مناسب افرادی است که تمایل زیادی به ست بودن با زوج خود را دارند. شیشه این عطر ظاهری زنانه و با رنگ صورتی دارد تا مورد پسند بانوان واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید