قالب وردپرس افزونه وردپرس
تازه ها
خانه > رپرتاژ آگهی > معرفی ۳ نهال بادام پر فروش

معرفی ۳ نهال بادام پر فروش

بادام ‌یک محصول تجاری است و احداث یک باغ بادام و مدیریت صحیح آن می‌تواند یک شغل کم ریسک اما پر درآمدی را تا سالیان سال برای شما و فرزندان شما رغم بزند. در این مقاله قصد داریم ویژگی‌ها و نام ارقام نهال بادام که فروش بیش‌تری نسبت به دیگر ارقام دارند را به اطلاع شما مطالعه کنندگان‌ گرامی برسانیم.

ارقام پر فروش نهال بادام که در ایران تولید می‌شود و به دیگر کشور ها صادر می‌شود، نهال بادام مامایی، نهال بادام تونونهال بادام آذر خوشه‌ای نام دارند.

عوامل موثر در فروش بیش‌تر نهال بادام؟

برای اینکه یک نهالستان بتواند در فروش نهال بادام مشتریان ثابت و همیشگی جمع آوری کند باید ویژگی‌های مد نظر مشتری در زمینه نهال را برآورده کند و انواع ارقام نهال بادام با بهترین کیفیت را موجود داشته باشد.

بدین منظور مهم ترین خواسته باغدار از نهال بادام باردهی مناسب و قابل توجه آن است، ارقام نهال بادام چون فرانیس و آذر خوشه‌ای در صورتی که به طور دقیق نگهدار شود و در یک منطقه مناسب و زمین زهکشی شده کاشته شود متعاقبا در هر هکتار به راحتی ۵ تن بار می‌دهد.

سالم بودن نهال بادام و عدم آفات از مهم‌ترین نکاتی است که باغداران به آن توجه دارند بدین منظور نهالستان باید بر طبق اصول کوددهی و سم‌پاشی و نگهداری را انجام دهد تا کیفیت و مقاومت نهال بادام افزایش پیدا کند و بتوان سلامت و پر بارده بودن آن را تضمین کرد.

فروش نهال بادام تونو

نهال بادام تونو ابتدا در کشور ایتالیا شناسایی می‌شود و سپس به دیگر نقاط دنیا کشیده می‌شود، امروزه در جای جای کشورمان کاشت و پرورش نهال بادام تونو را مشاهده می‌کنیم.

یکی از ارقام نهال بادام که می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد نهال بادام تونو است، عواملی همچون سایز نهال در قیمت آن موثر است، نهال‌های که از نظر ارتفاع بزرگ‌تر هستند معمولا قیمت بالایی هم دارتد. عوامل دیگری همچون تقاضا و فروش در مناطق مختلف باعث می‌شود که قیمت کنونی این رقم بادام که ۶۰ هزار تومان است تغییر کند.

فروش نهال بادام آذر خوشه‌ای

بادام آذر خوشه‌ای با آب و هوای سرد و یخبندان سازگار است، کاشت این نوع نهال در مناطق گرمسیری با نتیجه‌ی دلخواهی روبرو نخواهد شد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های  نهال بادام آذرخوشه‌ای می‌توان به مقاومت بالای ریشه‌های این محصول اشاره کرد، حتی اگر خاک منطقه مورد نظر مناسب نباشد ریشه این نهال به خوبی در آن رشد می‌کند و به همین علت به عنوان ریشه مقاوم معروف است. این نوع نهال از قیمت مناسبی برخوردار است اکنون‌ در بازار و نهالستان‌های معتبر قیمت این رقم نهال بادام از ۴۶ هزار تومان تا ۵۵ هزار تومان متغیر است.

فروش نهال بادام مامایی

یکی از مقاوم‌ترین نهال بادام نهال بادام مامایی است گلد دهی این نهال نسبت به دیگر درختان دیرتر اتفاق می‌افتد و به همین علت در آب و هوای یخبندان و دارای سرمای بهاره کاشت آن انجام می‌شود.

نهال بادام مامایی جزو نهال‌های بومی ایران است، و امروزه هندوستان یکی از خریداران اصلی این نهال به شمار می‌رود.

در صورت فروش به صورت عمده قیمت نهال بادام مامایی ۴۵ هزار تومان قیمت گذاری می‌شود.

اصلی ترین نیاز نهال بادام مامایی سرما است به طوری که این نهال نیاز به ۱۰۰ الی ۸۰۰ ساعت سرما دارد تا بتواند محصولات با کیفیت و انبوهی تولید کند.

کدام ارقام‌ نهال بادام بومی ایران پر فروش هستند؟

در ایران ارقام نهال بادام همچون، تونو، آذر خوشه‌ای، شاهرودی، مامایی، فرانیس، سهند، رییع و شکوفه بسیار پر تقاضا هستند. دلیل پر فروش بودن این ارقام بادام مقاومت آن‌ها در برابر بیماری و آفات است، و علاوه بر آن این ارقام ذکر شده باردهی بسیار بالایی در سال‌های اولیه دارند که معمولا دیگر ارقام از این ویژگی برخوردار نیستند.

نهال بادام مامایی بومی ایران است و نسبت به دیگر ارقام فروش بیش‌تری دارد و از قیمت منصفانه‌ی هم برخوردار است، در نهالستان برتر نهال ارقام نهال بادام بومی ایران با بالاترین کیفیت موجود است و خدمت خریداران عزیز ارائه می‌شود.

 ارقام پر فروش نهال بادام در ایران

ایران جزو صادر کنندگان اصلی بادام است، باغات فراوانی در ایران احداث شده است که سالانه به صورت انبوه بادام با بهترین کیفیت برداشت می‌کنند و بخش عمده‌ی آن به کشورهای خاورمیانه صادر می‌شود.

از مهم ترین ارقام پرفروش می‌توان به نهال بادام آذرخوشه‌ای، نهال بادام تونو، نهال بادام مامایی، نهال بادام فرانیس، نهال بادام شکوفه و …. اشاره کرد.

مهم‌ترین ارقام نهال بادام که بسیار پرفروش هستند با کیفیت تضمین شده به همراه کارت سلامت و شناسنامه در نهالستان معتبر برتر نهال عرضه می‌شود.

برای بهرمند شدن از انواع ارقام نهال بادام پیشنهاد می‌کنیم به نهالستان برتر نهال مراجعه کنید تا پس از مشاوره شدن توسط کارشناسان با تجربه در زمینه‌ی کشاورزی و باغداری  با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت نهال مورد نظر را خریداری کنید.

کلام آخر

ارقام نهال‌های بادام پرفروش در جهان بسیار زیاد هستند، در بین این ارقام نهال بادام آذرخوشه‌، نهال بادام تونو و نهال بادام مامایی به دلیل کیفیت بالا از فروش بالاتری برخوردار است و همچنین این ارقام به دلیل باردهی بالایی که دارند در بین کشاورزان پرطرفدار بوده و نسبت به ارقام دیگر بیش‌تر کاشت می‌شوند به همین دلیل در بازار از ارقام پرفروش بادام هستند. برای خرید نهال بادام و مشاوره در رابطه با احداث باغ بادام از مشاوران پالیز نهال می‌توانید استفاده کنید.

تماس با پالیز نهال:

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸

دیدگاهتان را بنویسید