قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > نرم افزار طراحی خانه و ویلا برای گوشی اندروید و ios

نرم افزار طراحی خانه و ویلا برای گوشی اندروید و ios

اگر در مورد نرم افزار طراحی داخلی خانه جدی هستید، توصیه می کنم از یک گزینه نرم افزاری خوب در رایانه رومیزی یا لپ تاپ استفاده کنید. نرم افزار طراحی خانه و ویلا برای گوشی اندروید و ios خوب هستند، اما شما همچنان روی یک صفحه نمایش کوچک کار می کنید.

اگر می‌خواهید برای سرگرمی در اطراف خود جابجا شوید، برنامه‌ها را دریافت کنید. چند نرم افزار خوب وجود دارد. ما ۱۰مورد از بهترین ها را در زیر لیست می کنیم. با این حال، اگر واقعاً نیاز به طراحی یک اتاق یا خانه یا محوطه سازی دارید، واقعاً باید روی لپ تاپ یا رایانه رومیزی کار کنید.

با این وجود، در زیر، ۱۰ مورد از بهترین برنامه های طراحی خانه برای گوشی اندروید و ios را معرفی می کنم و به شما نشان می دهم از کجا می توانید آنها را تهیه کنید. به این ترتیب، می توانید از آنها نیز استفاده کنید. اکثر برنامه هایی که در اینجا بررسی می کنیم برای طراحان مبتدی یا آماتور هستند. اما تعدادی از آنها برای کسانی که آماده هستند طراحی خود را به سطح بعدی برسانند، حرفه ای تر هستند.

۱٫برنامه Planner5D

iOS | گوگل پلی (اندروید)

برنامه Planner5D نیز بسیار خوب است. هزاران کاربر به آن امتیاز بسیار بالایی می دهند، که دستیابی به آن برای یک برنامه طراحی آسان نیست، زیرا به دلیل اندازه صفحه نمایش (نه کیفیت برنامه) خسته کننده است.

Planner 5D یکی از بهترین برنامه های طراحی داخلی برای مصرف کنندگان یا حرفه ای هایی است که برای اولین بار به دنبال تزئین یا طراحی خانه خود هستند و یا برای طراحان داخلی که از آنها خواسته شد خانه را بازسازی کنند یا ظاهری جدید ایجاد کنند.

لوگوی آنها برای ایجاد خانه رویایی شما است و آنها یک ابزار طراحی خانه دو بعدی و سه بعدی آسان برای استفاده در برنامه دارند. شما همچنین می توانید به جامعه ای متشکل از ۳۴ میلیون طراح آماتور بپیوندید. فرمت ساده کشیدن و رها کردن، برنامه را سرگرم کننده و همچنین آموزشی می کند.

۲٫ برنامه Houzz

iOS |  گوگل پلی (اندروید)

این برنامه عالی است، واقعاً همینطور است.

Houzz برنامه شماره یک برای بهبود و اختصاص خانه شما در نظر گرفته می شود. نشانه ای برای مصرف کنندگان است اما طراحان داخلی مطمئناً می توانند از داشتن این برنامه در دستگاه های خود بهره مند شوند. فرقی نمی کند که در حال بازسازی یا کمک به شخص دیگری برای بازسازی یا تزئین خانه هستید، این برنامه بهترین ایده های طراحی را در اختیار شما قرار می دهد.

بیش از ۱۶ میلیون عکس با کیفیت از خانه ها وجود دارد که می توانید هنگام برخورد با مشتریان خود از آنها به عنوان مدل استفاده کنید. آنها هر دو قسمت داخلی و خارجی خانه را پوشش می دهند و می توانید با بررسی های سه بعدی محصول، چیزها را به روشی که می خواهید حرکت دهید.

این برنامه مطمئناً افزودنی خوبی برای کارنامه هر طراح داخلی است. یکی از بهترین ویژگی های برنامه Houzz این است که به شما امکان می دهد تصاویر مورد علاقه خود را با دوستان خانوادگی و متخصصان طراحی به اشتراک بگذارید.

۳٫ برنامه Home Design

iOS |  گوگل پلی (اندروید)

چرا طراحی خانه را سرگرم کننده نکنید؟ دیزاین هوم دقیقاً این کار را انجام می دهد و به شما امکان می دهد یک بازی سرگرم کننده و آرامش بخش داشته باشید که به شما امکان می دهد زندگی یک طراح داخلی را داشته باشید. شما می توانید روی مهارت های طراحی خود کار کنید و چالش های طراحی داشته باشید که فضاهای سه بعدی برای کار در اختیار شما قرار می دهد.

شما به مبلمان بسیار زیبای سطح بالا و برندهای برتری که طراحان داخلی در کار خواهند داشت دسترسی خواهید داشت. این سرگرم کننده است و شما می توانید در حین یادگیری در مورد سبک های مختلف دکوراسیون، با یک جامعه خلاق ارتباط برقرار کنید.

۴٫برنامه Homestyler

iOS |  گوگل پلی (اندروید)

برنامه Homestyler که بیشتر به عنوان Easyhome Homestyler شناخته می شود، به شما امکان می دهد کل فرآیند طراحی داخلی را تجسم کنید و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. می توانید از فضای خود عکس بگیرید و دستگاه تلفن همراه شما به یک اتاق اتصال مجازی منتقل می شود.

در اینجا محصولات مبلمان از برندهای واقعی را می بینید و از طراحان داخلی و دیگران ایده و الهام می گیرید. اقلام دکوری اضافه کنید یا وسایل را هر طور که دوست دارید جابجا کنید. شما به بسیاری از نکات و گرایش‌هایی که طراحان با آن‌ها مقابله می‌کنند و می‌آموزند چه چیزی یک خانه را جذاب می‌کند، دسترسی خواهید داشت.

۵٫ برنامه Ikea Room Planner

iOS |  گوگل پلی (اندروید)

این برنامه دارای لوگوی “واقعیت بخشیدن به اتاق رویایی شما” است. شما می توانید اتاق رویایی خود را در این برنامه طراحی داخلی راه اندازی کنید که به شما امکان می دهد از بین انواع مبلمان آشپزخانه و اتاق غذاخوری انتخاب کنید و آنها را با اندازه های دقیق خانه واقعی خود مطابقت دهید.

می‌توانید سبک‌های مختلف را دوباره مرتب کنید تا زمانی که نتیجه را دوست داشته باشید و نتیجه را به صورت سه بعدی ببینید. سپس می‌توانید با تمام اندازه‌گیری‌ها به اندازه یک معمار چاپ کنید. این برنامه به طراحان دکوراسیون داخلی نگاهی به فرآیند طراحی می‌دهد و حتی به آنها راهنمایی می‌کند که چگونه یک پلان را انجام دهند.

این برنامه توسط شرکت Ikea به صورت رایگان ارائه شده است.

۶٫ Home Design 3D App

iOS |  گوگل پلی (اندروید)

در اینجا یک برنامه طراحی خانه وجود دارد که به شما امکان می دهد کارهایی را انجام دهید که طراحان داخلی واقعی انجام می دهند. ساخته شده برای آماتور یا حرفه ای، می توانید ایده های مختلف را در برنامه ای که در هر دو پلتفرم iOS و Android در دسترس است امتحان کنید.

برخی از ویژگی هایی که ما دوست داریم شامل توانایی ترسیم پلان های طبقه در ابعاد دو بعدی یا سه بعدی است. این شامل قابلیت تنظیم ارتفاع و ضخامت دیوارها می شود.

شما می توانید اتاق خود را هم در داخل و هم در فضای باز با ۱۵۰۰ قطعه مبلمان و صدها بافت ما مبله و تزئین کنید. در نهایت، می‌توانید خلقت خود را در زمان واقعی سه‌بعدی تجسم کرده و از آن بازدید کنید و در یک تور از نتایج کار خود قدم بزنید.

پس از اتمام کار، حتی می‌توانید طرح‌های اولیه را وارد کرده و در Dropbox یا Google Drive ذخیره کنید. این برنامه الهام بخش تخیل یک طراح داخلی یا یک فرد روزمره است که فقط می خواهد خانه خود را در نور دیگری ببیند.

یکی از ویژگی های خاصی که ما در مورد این برنامه دوست داشتیم این است که پروژه های زیبایی را به شما ارائه می دهد که توسط سایر کاربران ساخته شده است.

۷٫ CAD Design 3D App

طراحی ۳D CAD شاید محبوب ترین نرم افزار اتوماسیون هوشمند رندر خودکار موجود برای طراحان داخلی و همچنین طراحان گرافیک، طراحان صنعت خودرو و مهندسان باشد. در همه چیز از ساخت و تولید خودرو گرفته تا طراحی خانه یا تولید مدل‌ها و صحنه‌های صوتی برای فیلم‌های پرفروش استفاده می‌شود.

این برنامه به دلیل توانایی خود در نمایش اسناد طراحی و فنی شناخته شده است و توسط طیف گسترده ای از متخصصان استفاده می شود. در هر دو پلتفرم نقدهای خوبی دارد. CAD در قلب طراحی و تولید محصول و همچنین معماری و مهندسی قرار دارد. استانداردهای صنعت طراحی داخلی را رعایت می کند.

شما می توانید برای نرم افزار رایگان ۳D CAD برای دانش آموزان و مربیان و همچنین برای سازمان های غیرانتفاعی ثبت نام کنید.

توجه: نسخه کامل Auto CAD یا CAD Design 3D با دستگاه های تلفن همراه سازگار نیست. این یک برنامه طراحی حرفه ای در مقیاس کامل است که برای عملکرد و رندر کردن به منابع یک سیستم دسکتاپ کامل نیاز دارد.

۸٫ برنامه Floor Plan Creator

برنامه Floor Plan Creator در هر دو پلتفرم موجود است. به شما این امکان را می دهد که انگشتان خود را بگیرید و مبلمان را جابجا کنید و همچنین اندازه دیوارها و محیط را بکشید. شما می توانید برای دیدن کل پروژه خود به حالت تور سه بعدی بروید و می توانید چندین طبقه با اتاق هایی به هر شکلی داشته باشید.

به طور خودکار مساحت اتاق و دیوار را محاسبه می کند، بنابراین نیازی به انجام محاسبات ندارید. می‌توانید کار خود را با Cloud همگام‌سازی کنید تا به‌طور خودکار از آنچه تمام شده است نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای این، شما یک دوره آزمایشی رایگان ۳ روزه دارید، سپس باید مشترک شوید. اما خود برنامه رایگان است. برای همه دارای رتبه E است.

۹٫ Terry Fabrics Window Planner

تریس فابرکس، خرده‌فروش اثاثیه منزل، اپلیکیشنی به نام «طراح پنجره پارچه‌های تری» ایجاد کرده است که از فناوری تصویربرداری نوآورانه استفاده می‌کند تا بیش از ۲۰۰۰ تنوع محصول و مواد پرده‌ها را به مشتریان خود نشان دهد.

این برنامه رایگان به این صورت کار می کند که به سادگی مشتری را راهنمایی می کند تا قبل از اضافه کردن اندازه های پنجره به برنامه، از پنجره انتخابی خود عکس بگیرد.

سپس این برنامه به طور مجازی هزاران نوع پرده های موجود در محل را به نمایش می گذارد و اینکه چگونه در فضای داخلی خانه مشتریان ظاهر می شوند. مصرف کنندگان این فرصت را دارند که قبل از انتخاب کالایی که آماده خرید هستند، بین سبک های بالقوه خود تلنگر بزنند.

این فناوری به مشتری این امکان را می دهد که بدون نیاز به منتظر ماندن برای رسیدن نمونه، ببیند که محصولات در سبک فعلی خانه خود چگونه به نظر می رسند. این خرده فروش معتقد است که واقعیت مجازی آینده خرید داخلی آنلاین است، زیرا به مشتریان اجازه می دهد قبل از خرید به روشی که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودند تلاش کنند.

آنها همچنین بر این باورند که رضایت مشتری باید از پشت بام بیرون بیاید، زیرا مشتریان بیشتر و بیشتری قبل از رسیدن به خرید خود مطمئن می شوند. برنامه‌ریز پنجره Terrys Fabrics برای دانلود از طریق فروشگاه iOS در همه دستگاه‌های اپل در دسترس است.

۱۰ . برنامه DecorMatters

عاشق تزیین و طراحی هستید؟ این جامعه خلاق با بیش از چهار میلیون کاربر از فناوری واقعیت افزوده و هوش مصنوعی به عنوان یک بازی طراحی خانه و ابزار خرید برای پروژه‌های فریلنسر یا ورق زدن خانه و فضای آرامش‌بخش برای آزادسازی خلاقیت طراحی، پشتیبانی می‌شود.

جدیدترین روندهای دکوراسیون منزل و نکات تعمیرات را از طراحان داخلی و وبلاگ نویسان بیابید، برای الهام گرفتن جستجو کنید و طرح های دیگر کاربران را در قالب یا اتاق خود امتحان کنید، و یک نمونه کار طراحی چشمگیر بسازید و به یک تأثیرگذار در جامعه تبدیل شوید.

اپلیکیشن DecorMatters دارای جنبه گیمیفیکیشن نیز می باشد، که در آن کاربران می توانند از چالش های طراحی خود حمایت مالی کنند تا جامعه در آن شرکت کند. از طریق این چالش ها، کاربران می توانند نشان ها و سکه ها را برنده شوند، سطح تخصصی خود را افزایش دهند و با ایجاد خلاقیت در جدول امتیازات قرار گیرند. با طراحی های خود، تأثیرگذاری بر جامعه و شرکت در رویدادهای منحصر به فرد.

کاربران می‌توانند طیف گسترده‌ای از محصولات را بر اساس اتاق، سبک و برند فیلتر کنند و از طریق ابزار AR، موارد موجود در خانه را قبل از خرید و خرید مستقیم از برنامه امتحان کنند.

منبع:

https://msdarchitect.com/villa-design/

https://msdarchitect.com/home-interior-decoration/

https://msdarchitect.com/interior-design-of-the-building/

دیدگاهتان را بنویسید