قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > ایا خرید سرفیس استوک منطقیه ؟ ( بخرم یا نه ) پیشنهادی واجب قبل خرید

ایا خرید سرفیس استوک منطقیه ؟ ( بخرم یا نه ) پیشنهادی واجب قبل خرید

به دلیل شرایط بد اقتصادی اکثر افراد توانایی خرید سرفیس اکبند و به روز را ندارند و همچنین به دلیل تحریم ها نسخه های روز سرفیس در بازار ایران موجود نیست به همین دلیل اکثر افراد تصمیم به خرید سرفیس استوک و دست دوم میگیرند که این سری سرفیس ها معمولا نسخه قدیمی و کارکرده سرفیس هستند که به عنوان سرفیس استوک در بازار به فروش میرسند .

اما سوال اصلی اینه که ایا واقعا خرید سرفیس استوک منطقی و معقولانه هست ؟ با خرید سرفیس استوک چه مدت میتوان با سرفیس کارکرد ؟ ایا سرفیس دست دوم طول عمرباتری خوبی دارند و چه میزان خط و خش دارند ؟

پاسخ به این سوال ها را در ادامه این مقاله کامل توضیح خواهیم داد اما قبل برسی این موارد پیشنهاد ما خرید اخرین نسخه های سرفیس است که اخرید سرفیس پرو ۹ ریلیز شد اما با توجه به قیمت بالای ان به صرفه نیست به همین دلیل خرید سرفیس پرو ۷ استوک و اپن باکس بهترین گزینه برای یک خرید بسیار به صرفه و در حین حال به روز است چون سی پی یو ان نسل ۱۰ و ریلیز شده سال ۲۰۲۰ است .

خرید سرفیس استوک ضمانتی با مهلت تست
خرید سرفیس استوک ضمانتی با مهلت تست

سرفیس پرو نخرید !!

نسخه های قدیمی سرفیس پرو یعنی سرفیس پرو ۳ و ۴ و حتی ۵ که محصول سال ۲۰۱۷ است دارای مشکلات بسیار زیادی هستند که کاربر را از کار با ان خسته میکند به همین دلیل بدون هیچ توضیحی پیشنهاد ما این است که سرفیس پرو ۶ به پایین خریداری نکنید .

سرفیس های قدیمی دارای باگ ها ویسعی هستند به عنوان مثال سرفیس پرو ۴ با کمی گرما صفحه ان زرد خواهد شد یا بعد از اپدیت فریمور تاچ ان از کار میافتد .

همچنین سرفیس پرو ۴ دارای پرش تاچ هنگام کار زیاد است به این صورت اگر چندین ساعت با تاچ ان مدام کار کنید تاچ پرش پیدا خواهد کرد .

البته این مشکلات در همه سرفیس پرو های ۴ موجود نیست ولی در بین اکثر انها شایع هست .

اکثر باگ های سرفیس پرو ۴ در سرفیس پرو ۵ رفع شدن منتهی به دلیل قدیمی بودن سرفیس پرو ۵ و کارکرد بالای ان پیشنها ما خرید ان نیست اگر بودجه محدودی دارید میتوانید با خرید از فروشگاه های معتبر و دارای مهلت تست همچون نوژینو خرید کنید ولی بدون مهلت تست و کارکرد کم هیچ جایی خریداری نکنید.

اکثر باتری های سرفیس های قدیمی به دلیل کارکرد بالای انها ظرفیت انها به شدت کم شده ممکنه بیش از ۱ ساعت شارژ نگه ندارد به همین دلیل دور سرفیس ۳ و ۴ رو کلا خط بزنید و سرفیس پرو ۵ هم با ضمانت شارژ دهی بالای ۲ ساعت خریداری کنید .

به هیچ وجه سرفیس مشکل دار خریداری نکنید چون بعد از مدتی کلا سرفیس ممکنه از کار بیافته چون سیستم سرفیس با تمام تبلت های دیگر فرق دارد و به همدیگر وابسته است .

تمام سری های سرفیس هم رده سرفیس پرو ۴ این مشکلات را دارند به همین دلیل پیشنهاد میشه انها رو هم خریداری نکنید این سری ها شامل سرفیس لپ تاپ ۱ و ۲ – سرفیس بوک ۱ – سرفیس گو میباشد .

ایا خرید سرفیس استوک منطقیه ؟

بدون شک با توجه به وضع اقتصادی فعلی بله منطقیه و کاملا به صرفه هست اگه بخوایم مقایسه قیمتی سرفیس پرو ۸ استوک با سرفیس پرو ۸ اکبند رو داشته باشیم باید بگم که حدود ۱۰ میلیون تومان حداقل اختلاف قیمت با همدیگر دارند .

اما خرید سرفیس استوک باید از فروشگاهی معتبر و دارای مهلت تست باشد که بتوانید در این مهلت تست از همه زوایای نرم افزاری – ظاهری و سخت افزاری سرفیس دست دوم را تست کنید .

واقعا اگر سرفیس استوک خراب باشد و از نظر سخت افزاری مشکلی داشته باشد در روز اول معلوم خواهد شد چون این محصول یکپارچه هست و تمام اجزای ان به هم وابسته

مواردی که باید در مهلت تست سرفیس استوک برسی کنید اول از همه صفحه تاچ ان را با قلم و با انگشت کامل لمس و تست کنید و کار کنه و پرش نداشته باشد ( باهاش نقاشی بکشید ) مورد دوم تست میزان سایکل و ظرفیت باتری است که کم باشد و همان چیزی باشد که سفارش دادید که به راحتی با دستود زیر میتوانید اطلاعات باتری را بیرون بیارید

cmd را باز کنید و سپی بنویسد  cd Desktop سپس دستور powercfg/batteryreport را بزنید در دسکتاپ یک فایل ایجاد میکند ان را باز کنید تمام اطلاعات باتری را دارد کامل برسی کنید .

خرید سرفیس پرو ۷ استوک ( بهترین خرید )

سرفیس پرو ۷ به دلیل تازه بودن محصول در بازار اکثرا دارای کارکرد کمی هستند هرچند اکبند ان در بازار بسیار کم است اما نسخه استوک ان به وفور یافت می شود و با خرید از فروشگاه های معتبر مثل فروشگاه خرید سرفیس استوک نوژینو علاوه بر اینکه میتوانید استوک و کارکرده سرفیس پرو ۷ را با قیمت بسیار بهتر از سرفیس پرو ۷ خریداری کنید میتوانید با هزینه خیلی جزیی و کمتر سرفیس پرو ۷ اپن باکس را خریداری کنید .

سرفیس پرو ۷ اپن باکس به سرفیس هایی گفته می شود که تنها از جعبه بیرون امده اند و حتی یکبار  هم روشن نشدن و شما با روشن کردن سرفیس برای اولین بار باید مراحل نصب ویندوز را انجام دهید

سایکل باتری های سرفیس پرو ۷ اپن باکس ۰ است یعنی حتی یکبار هم شارژ نشدن و هیچی از ظرفیت باتری کم نشده است .

برای خرید سرفیس پرو ۷ از نوژینو میتوانید با کارشناسان و بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید و از اخرین موجود و کانفیگ مد نظر مطلع شوید و قیمت روز ان را جویا شوید . واردات سرفیس استوک از نوژینو به صورت مستقیم و بدون واسطه است یعنی شما با خرید از این فروشگاه از دست اول فروشنده خرید میکنید و با قیمت بسار کمتر از سایر فروشنده میتوانید به محصول دسترسی پیدا کرده و خرید امن خود را انجام دهید .

سرفیس های اپن باکس مانند محصول اکبند هستند و بدون خط و خش و بدون کارکرد که میتوان نتیجه گرفت که در واقع شما یک محصول نو را با قیمت بسیار پایینتر خریداری میکنید .

علاوه بر سرفیس پرو ۷ استوک خرید سرفیس بوک ۳ و خرید سرفیس لپ تاپ ۳ جز بهترین پیشنهادات استوکی و قیمتی هستند که میتوان روی انها هم تامل کرد

دیدگاهتان را بنویسید