قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > دریافت فالوور رایگان با ۳ راه تضمینی و آسان

دریافت فالوور رایگان با ۳ راه تضمینی و آسان

خرید فالوور اینستاگرام، یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوور در کوتاه مدت است ولی اگر کسب و کار یا پیج اینستاگرام شما به تازگی راه افتاده است و نمی‌توانید در حال حاضر هزینه‌ای را بابت تبلیغات بدهید، شاید به دنبال دریافت فالور رایگان باشید. در این مطلب می‌خواهیم ۳ راه تضمینی و تست شده را به کمک کارشناسان سوشال تهران برای افزایش فالوور به شما آموزش دهیم.

پس اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید، با ما همراه باشید.

دریافت فالوور رایگان اینستاگرام سوشال تهران
دریافت فالوور رایگان اینستاگرام سوشال تهران

چرا باید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهیم؟

اگر خیلی ساده بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم، می‌توانیم بگوییم که هر چه قدر فالوور شما بیشتر باشد، شانس فروش شما افزایش می‌یابد. به صورت کلی ۲ الی ۴ درصد از مشتریان و یا بازدیدکنندگان سایت یا پیج شما، تبدیل به خریدار خواهند شد. با یک حساب سر انگشتی می‌توان به این نتیجه رسید که اگر شما ۱۰۰۰ فالوور داشته باشید، در بدترین حالت باید ۲۰ خرید از شما انجام شود و اگر همین تعداد فالوور شما به ۱۰٫۰۰۰ فالوور برسد، ۲۰۰ خرید از پیج شما انجام خواهد شد که سود آن بسیار بیشتر خواهد بود.

حالا ممکن است در ابتدای کار بتوانید با خرید فالوور اینستاگرام، در مدت کوتاهی تعداد فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید، ولی اگر هنوز نمی‌توانید از پس این هزینه‌های تبلیغات بر بیایید، پیشنهاد ما به شما این است که ۳ راهکاری که در ادامه به شما می‌گوییم را با دقت و به صورت مرتب انجام دهید، تا فالوورهای خود را افزایش داده و فروش خود را در مدت کوتاهی چندین برابر کنید.

۱- تولید محتوا راهی زمانبر ولی بسیار ساده

اولین کاری که می‌توانید برای دریافت فالوور رایگان انجام دهید، تولید محتوای مدون و برنامه ریزی شده بر اساس علایق مخاطب است. اجازه دهید یک سوال از شما بپرسیم.

به چه دلیلی است که شما تعدادی پیج رو فالو کرده اید؟

قطعا جواب شما به این سوال این است که محتوایی که آن‌ها درست می‌کنند چه در قالب عکس و چه در قالب ویدیو، جذاب است. دقیقا همینطور است. تنها دلیلی که شما یک پیج را دنبال می‌کنید، محتوای ساخته شده توسط آن‌هاست.

برای اینکه فالوور رایگان به دست بیاورید، بهترین راه تولید محتوای جذاب و اصطلاحا ویروسی است. محتوایی که توسط اکثر افراد جذاب شناخته شود و آن‌ها آن پست یا ویدیو را به اشتراک بگذراند. برای اینکار نیز فقط کافی است که ۲ فرمول زیر را به خاطر بسپارید.

کار اول: محتوایی تولید کنید که برای دیگران مفید باشد.

 حتما دیده‌اید که محتواهای آموزشی مانند پخت یک نوع غذا یا تعمیر یک وسیله چه مقدار در اینستاگرام دست به دست می‌شود. کافیست که شما نیز یک محتوای مناسب با همین فرمول و متناسب با پیج خود بسازید و به اشتراک بگذارید. مثلا اگر کفش فروشی دارید، یاد بدهید که کاربر چگونه کفش فیک را از اصل تشخیص دهند.

کار دوم: محتوایی سرگرم کننده تولید کنید.

 مردم برای چه به اینستاگرام می‌آیند؟ برای اینکه سرگرم شوند. پس متناسب با کسب و کار خود ویدیوهای جذاب، سرگرم کننده و خلاقانه تولید کنید. مثلا می‌توانید دوربین مخفی‌های مختلفی را در کسب و کار خود بسازید و با مشتریان شوخی کنید (در حد عرف!) و یا از مشتریان خود بخواهید که یک لطیفه بی مزه تعریف کنند و به اشتراک بگذارید.

3 راه مخفی برای افزایش فالوور پیج
۳ راه مخفی برای افزایش فالوور پیج

 

۲- با مخاطب تعامل برقرار کنید.

احتمالا کلمه “تعامل” کمی سنگین و به اصطلاح قلمبه و سلمبه باشد. اجازه دهید کمی ساده‌تر بگوییم.

 با مخاطب خود رفیق شوید. با ساخت محتوای مناسب، احتمالا تعدادی دایرکت و کامنت به سمت پست‌های شما و یا پیج‌تان می‌آید. کافیست که خیلی دوستانه و البته رسمی با مخاطبان خود صحبت کنید. کافیست در این راه از اسم کوچک آن‌ها استفاده کنید و ببینید که چه معجزه‌ای اتفاق می‌افتد. نه تنها آن‌ها به فالوور شما تبدیل می‌شوند بلکه یک تبلیغ کننده کاملا رایگان نیز به مجموعه خود اضافه خواهید کرد.

برای اینکه تعامل با پیج خود را نیز بالاتر ببرید، یک راه مخفی به شما نشان خواهیم داد. کافیست پیج‌های بزرگ و همکار خود را پیدا کرده و کامنت‌های ارزشمند و توضیحی قرار دهید. با این کار شما می‌توانید افراد دیگر را کنجکاو کرده و به پیج خود بکشانید و اگر مرحله اول یعنی تولید محتوا را به درستی انجام داده باشید، مطمئن هستیم که آن‌های تبدیل به فالوورهای شما خواهند شد.

۳- تبلیغات آخرین مرحله برای گرفتن فالوور رایگان

در ابتدای این مطلب گفتیم می‌خواهیم راه‌های رایگان را به شما بگوییم ولی تبلیغات هزینه بر است.

اجازه دهید کمی بیشتر این موضوع را باز کنیم. بیایید فرض کنیم که بودجه شما نامحدود است و شما می‌توانید به هر اندازه که می‌خواهید تبلیغ کنید. اگر محتوای مناسبی در پیج شما وجود نداشته باشد، آیا کسی از راه تبلیغات به پیج شما اضافه خواهد شد؟

جواب قطعا خیر است.

حالا سوال دوم را بپرسیم. اگر شما با مخاطبان فعلی خود تعامل نداشته باشید، چه تضمینی وجود دارد که فالوورهای جدید دوست داشته باشند که با شما صحبت کرده و از خدمات شما استفاده کنند؟

جواب این است که هیچ تضمینی وجود ندارد.

شما برای اینکه بتوانید از تبلیغات استفاده کنید، حتما باید ۲ گام اول را با دقت طی کرده باشید و پیج خود را آماده جذب تبلیغات کنید. پس در واقع تبلیغات با اینکه به خودی خود، هزینه بر است ولی با توجه به اینکه قدم‌های قبلی آن رایگان است، می‌تواند یک جذب فالوور ارزان محسوب شود.

خرید فالوور اینستاگرام سوشال تهران
خرید فالوور اینستاگرام سوشال تهران

سوشال تهران؛ مرجع رسمی خرید و فروش فالوور اینستاگرام

سوشال تهران نامی آشنا در خدمات شبکه‌های اجتماعی است و در طول سالیان اخیر، با عرضه بسته‌های متفاوت فالوور، لایک و کامنت اینستاگرام، به فروشگاه‌های زیادی برای حفظ و توسعه کسب و کار خود کمک کرده است. این مطلب که توسط کارشناسان سوشال تهران تهیه شده است، شما را در مسیر توسعه کسب و کارتان یاری خواهد کرد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سوشال تهران بهترین و با کیفیت ترین فالوورهای اینستاگرام را خریداری کرده و فروش خود را چندین برابر کنید. خوشحال می‌شویم که نظرتان را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید