قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > آمارکتس چیست ؟ ورود به سایت اصلی بروکر آمارکتس در بازار فارکس چگونه است

آمارکتس چیست ؟ ورود به سایت اصلی بروکر آمارکتس در بازار فارکس چگونه است

آمارکتس یک سامانه بسیار ایمن معاملاتی است که چند سالی است معامله گران ایرانی را در سایت خود پشتیبانی می کند و روزبه روز بر اعتبار و شهرت آن در میان کاربران ایرانی افزوده می شود. این بروکر به دلیل  داشتن فرایند برداشت و واریز بسیار راحت و به دلیل داشتن اسپرد و یا کمیسیون پایین به یکی از خوشنام ترین بروکرها تبدیل شده است. این بروکر ابتدا در سال ۲۰۰۷ در جزیره سنت وینسنت تاسیس شد و در کشورهای متعددی از جمله تایلند، آفریقای جنوبی، اوکراین و انگلستان و قبرس و ارمنستان دارای نمایندگی می باشد.

این بروکر نیز همانند بسیاری از بروکرهای مطرح حال حاضر معاملات آنلاین از زبان فارسی به منظور جذب معامله گران فارسی زبان پشتیبانی می کند. آمارکتس در میان ایرانیان به نام های متعددی از جمله آ مارکت، آ مارکتس و مارکتس شهرت یافته است.

آمارکتس چیست؟

آمارکتس یک سامانه و شرکت معاملاتی است که امکان انجام معاملات را در زمینه ها و حوزه های مختلف برای تریدرها در سراسر دنیا ایجاد کرده است. این بروکر متنوع ترین بسته و سبد معاملاتی سهام را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که این بروکر ۱۴۲ سهام عمده و معتبر را از شرکت های مطرح بین المللی و ۱۶ شاخص بورس بسیار بزرگ دنیا را برای  استفاده کاربران ارائه داده می کند. 

آمارکتس برای چه معامله گرانی مناسب می باشد؟

پیش از پرداختن به موضوع مناسب بودن آمارکتس برای چه تریدرها و معامله گران باید یادآوری کنیم که هر بروکر در یک حوزه بخصوص فعالیت می کند بنابراین معامله گرانی که در این حوزه ها فعالیت می کنند می توانند بهترین و بیشترین استفاده را از قابلیت ها و خدمات کارگزاری خود ببرند. به طور کلی معامله گران و تریدر هایی که به سهام یا یک دارایی معتبر با ریسک پایین و بازده بالا فکر می کنند می توانند در این بروکر به موفقیت های چشمگیری نائل شوند. به زبان ساده تر معامله گران سهام برای انجام معاملات خود می توانند از آن به عنوان ایده آل ترین گزینه استفاده کنند.

میزان کارمزد در نظر گرفته شده در آمارکتس چیست؟

در بروکر آمارکتس برای استفاده معامله گران سه حساب مجزا در نظر گرفته شده است که در ادامه به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت اما لازم است بدانید که هر کدام از این حساب های سه گانه میزان اسپرد و یا کارمزد متفاوتی دارند.

حساب ثابت یا Fixed مقدار کارمزدی که از معامله گران دریافت می شود ثابت است و از ۳ پیپ شروع می شود. این در حالی است که کارمزد حساب استاندارد  ۱/۳ پیپ  می باشد.

و برای حساب ای سی ان کارمزد ۰/۰ پیپ می باشد. لازم به ذکر است که تنها حساب سی ای ان دارای کمیسیون ۵ دلاری به ازای هر لات معاملاتی می باشد و دو حساب قبلی مشمول کمیسیون نمی شوند.

مهم ترین مزیت آمارکتس

مهم ترین مزیت آمارکتس این است که پشتیبانی آن به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته می باشد. این بروکر تنها بروکر فعال در ایران است که دارای این قابلیت می باشد. زیرا سایر بروکر ها تنها در وقت اداری و روزهای اداری خدمات پشتیبانی خود را ارائه می دهند.

مزیت دیگر این بروکر این است که امکان کپی تریدینگ را در اختیار و دسترس کاربران خود قرار می دهد. این ویژگی منحصر به فرد تنها در چند بروکر محدود قابل مشاهده است که این بروکر یکی از آن ها است.  این ویژگی فوق العاده به این صورت است که مشتریان تازه وارد و تازه کار میتوانند عملکرد تریدرها و معامله گران باتجربه و سریع را مشاهده نمایند و شیوه کار آن ها را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل می توانند به صورت همزمان با آنها معاملات خود را انجام دهند. این قابلیت را در اصلاح کپی تریدینگ یا کپی نمودن معاملات دیگر معامله گران می گویند. ‌

مزیت های استفاده از آمارکتس برای ایرانیان

علاوه بر مواردی که در مطالب فوق ذکر شده، آمارکتس قابلیت دیگری دارد که مناسب فارسی زبانان در سراسر دنیا بخصوص ایرانیان طراحی شده است. این قابلیت کابین شخصی این بروکر نام دارد که به زبان فارسی می باشد و کارکردن با آن برای کاربران و تریدرهای فارسی زبان بسیار راحت است. افراد به محض وارد شدن به این کابین می توانند تمامی امکانات تعبیه شده را در سمت راست پنل به صورت نوار مشاهده نمایند و به وسیله چند کلیک ساده می توانند همه امکانات را در اختیار خود بگیرند. البته برای انجام این کار لازم است ابتدا تمامی مراحل افتتاح حساب معاملاتی را در سایت رسمی این بروکر انجام داد.

از دیگر مزیت های آمارکتس برای ایرانیان این است که به دلیل محدودیت کاربران ایرانی برای محرز نمودن محل سکونت شان هنگام ثبت نام هیچ گونه سند و مدرکی در خصوص محل زندگی افراد طلب نخواهد کرد.

بزرگترین مشکل معامله گران ایرانی در زمان معامله با بروکر ها وقفه افتادن در عملیات برداشت و واریز وجه می باشد که مارکتس با در نظر گرفتن امکاناتی این مشکل را برای ایرانیان رفع نموده است. به این صورت که کارگزار این بروکر با یک صرافی داخلی و محلی ایرانی قراردادی را به امضاء رسانده که طی آن صرافی بدونه دریافت کمیسیون عملیات واریز و برداشت را در کم ترین زمان ممکن برای ایرانیان به انجام می رساند.

نکته: گاهی اوقات تاخیر در عملیات واریز و برداشت سبب خواهد شد تا یک معامله با سود کلان به معامله ای زیانبار تبدیل شود زیرا به دلیل تاخیر عملیات مربوطه معاملات در بدترین زمان ممکن بسته خواهند شد.

مدارک و اسناد مورد نیاز برای وارد شدن به آمارکتس

آمارکتس نیز همانند همه بروکر های دیگر برای ثبت نام معامله گران یک سری مدارک و اطلاعاتی را از آن ها دریافت می کند که این مدارک از این قرار می باشند.

۱: اطلاعات شخصی مانند کد ملی، تاریخ تولد و تاریخ صدور مدرک و بسیاری موارد دیگر.

۲: درج نام و نام خانوادگی به زبان لاتین.

۳: شماره ایمیل جهت ارسال کد تایید به آدرس مربوطه.

۴: شماره موبایل جهت ارسال کد تایید. گاهی اوقات سایت بعد از ثبت نام کد تایید را به شماره موبایل ارسال می کند.

۵: تصویر مدارک شناسایی مانند پاسپورت و کارت ملی.

انواع حساب های آمارکتس در معاملات بازار فارکس

پیشتر هم شرح دادیم که بروکر آمارکتس دارای سه حساب عمده و مهم می باشد که معامله گران با توجه به شرایط و تمایل خود می توانند یکی از این حساب ها را برای انجام معاملات خود انتخاب کنند. یکی از این حساب ها حساب ثابت است که حداقل میزان سرمایه برای افتتاح این حساب ۱۰۰ دلار یا یورو می باشد. اجرای معاملات در این حساب به صورت خرید از بازار و یا به صورت آنی می باشد همچنین حداکثر لوریج آن ۱ به ۱۰۰۰ و استاپ اوت ۲۰ درصد و مارجین معاملاتی ۵۰ درصد می باشد.

مهم ترین مشخصه این حساب این است که قابلیت حساب اسلامی را داشته و کمیسیون و بهره آن صفر می باشد.

با استفاده از این حساب می توان بر روی نمادهای متعدد و موجود در بازار معاملات خود را انجام داد. این نمادها از این قرار می باشند:

۲۸ نماد معاملاتی در بازار فارکس ، ۷ نماد معاملاتی در بازار فلزات، ۱۶ نماد معاملاتی در بازار شاخص ها، ۲ نماد معاملاتی در بازار اوراق قرضه، ۱۲ نماد معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال و ۱۵۷ نماد معاملاتی در بازار سهام.

حساب استاندارد: ارز پایه این حساب دلار و یورو می باشد که برای افتتاح حساب به حداقل سرمایه یعنی ۱۰۰ دلار یا یورو نیاز است. به وسیله این حساب می توان بر روی ۴۲ نماد معاملاتی در بازار فارکس، ۱۶ نماد معاملاتی در بازار شاخص ها و  ۷نماد معاملاتی در بازار فلزات، ۱۲ نماد پایه در بازار ارزهای دیجیتال، ۱۵۷ نماد معاملاتی در بازار سهام و ۲ نماد معاملاتی در بازار اوراق قرضه  معاملات خود را انجام داد.

حساب سی آی ان: مهم ترین مشخصه این حساب آن است که حداقل میزان سرمایه واریزی برای افتتاح این حساب ۲۰۰ دلار یا یورو می باشد و حداکثر لوریج آن ۱ به ۲۰۰ می باشد.

این حساب نیز قابلیت حساب اسلامی را داشته و در صورت تمایل مشتری سود و کمیسیونی از سود معامله انجام شده کسر نخواهد شد. همچنین سواپ شبانه نیز در این حساب صورت نمی گیرد.

با افتتاح این حسا.ب می توان بر روی ۲ نماد معاملاتی اوراق قرضه، ۱۵۷ نماد معاملات سهام، ۱۶ نماد در بازار شاخص ها، ۷ نماد در بازار فلزات گران بها، ۱۲ نماد در بازار ارزهای دیجیتال و ۴۲ نماد در بازار معاملات فارکس معاملات خود را انجام داد.

نحوه ورود به سایت اصلی بروکر آمارکتس

ورود به آمارکتس همانند سایر بروکرهای دیگر با ارائه مدارک و اطلاعات شخصی همراه است. در صورتی که مدارک مربوطه در سایت آن ثبت شوند و از طرف کارگزار مورد تایید قرار بگیرند پسوردی به شماره موبایل و یا شماره ایمیل فرد ارسال شده که بعد از وارد کردن رمز فرد رسما عضو این بروکر بوده و می تواند معاملات خود را بر مبنای نمادهای قابل دسترس انجام دهد. تازه واردان و معامله گران مبتدی می توانند جهت ثبت نام و وارد شدن در این بروکر از صفحه پشتیبانی استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید