قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > فروش خودرو کارکرده هیوندای با حداقل چقدر ممکن است؟

فروش خودرو کارکرده هیوندای با حداقل چقدر ممکن است؟

خودروهای کره‌ای از همان ابتدای ورود به ایران توجهات زیادی را به خود جلب کرده و مورد اقبال خریداران قرار گرفتند. در این بین انواع مدل‌های خودرو هیوندای به دلیل ظاهر زیبا و امکانات خوب خود توانستند حتی از رقبای اروپایی پیشی گرفته و در فهرست پرفروش‌ترین خودروها در ایران باشند. حتی خودروهای چینی نیز باوجود کپی‌برداری از ظاهر خودروهای اروپایی و امکانات رفاهی فراوان نتوانستند از محبوبیت خودروهای کره‌ای در ایران بکاهند

در این مقاله از همراه مکانیک قصد داریم خودروهایی از خانواده بزرگ هیوندای را به شما معرفی کنیم که هم‌اکنون در بازار ایران با حدود قیمتی هفت‌صد میلیون به فروش می‌رسند و البته سال‌های زیادی از ساخت آن‌ها گذشته، اما هنوز هم به دلیل کیفیت بالا در بازار خرید خودرو دست دوم طرفداران زیادی دارند.

هیوندای اکسنت کرمان موتور ۹۷ اتوماتیک محدوده قیمتی ۷۷۵ میلیون تومان

هیوندای اکسنت اتوماتیک مدل ۹۷ توسط کرمان موتور مونتاژ شده و در تابستان ۱۳۹۶ به جاده‌های ایران رسید. البته در ابتدا به‌صورت وارداتی و توسط شرکت آسان موتور یا واردکننده‌های متفرقه در اختیار خریداران قرار گرفت، اما پس‌ازآن کرمان موتور تصمیم به مونتاژ و عرضه آن در ایران گرفت.

برای خرید خودرو باید بدانید که این مدل هیوندای با پیشرانه‌ای ۱٫۶ لیتری، قدرت ۱۲۲ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۱۵۵ نیوتن متر تولید می‌کند. پیشرانه‌ای که برای رساندن قدرت خود به چرخ‌های جلو با یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. درنتیجه شتاب ۱۱٫۴ ثانیه‌ای از حالت سکون تا ۱۰۰ کیلومتری دارد.

 هیوندای اکسنت به دلیل مصرف سوخت اقتصادی خود در میان خریداران محبوب است و در هنگام رانندگی با هیوندای اکسنت اتوماتیک هیچ‌گونه صدایی داخل کابین به گوش نرسیده و رانندگی آرام بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. البته در خرید خودرو به یاد داشته باشید که این سدان کوچک شهری نمی‌تواند نقش یک خودروی اسپرت را برای یک رانندگی پرهیجان برای شما داشته باشد.

هیوندای النترا مدل ۲۰۱۴ لو آپشن محدوده قیمتی ۷۷۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان

 هیوندای النترا توسط شرکت خودرویی آسان موتور در سال ۲۰۱۳ به ایران آمد. درباره خرید خودرو النترا بعضی از کارشناسان عقیده دارند که در مقابل سایر رقبای خود ازنظر فنی حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد.

پیشرانه خودرو  1.8 لیتری است که توان تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ نیوتن متر گشتاور را دارد. این پیشرانه ۴ سیلندر هیوندای النترا را در ۱۰٫۳ ثانیه از صفر به صد رسانده و حداکثر سرعت خودرو، ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است. همچنین مصرف سوخت بهینه آن نیز برابر ۷٫۱ لیتر در یک سیکل ترکیبی است. همان‌طور که به نظر می‌رسد، هیوندای النترا خودرویی اسپرت و مناسب رانندگی‌های پرهیجان نیست. اما برای استفاده‌های شهری و روزمره یک گزینه مناسب است.

هیوندای توسان ۲۰۰۹ مدل 2700 JM فول محدوده قیمتی ۷۳۰ میلیون تومان

هیوندای توسان ۲۰۰۹ مدل ۲۷۰۰ JM فول، در آخرین سال تولید نسل اول این خودرو به روی خط تولید هیوندای رفته است. بااین‌حال تنها ۲ سال پیش‌ازاین تاریخ بود که هیوندای توسان باوجود گذشت ۳ سال از آغاز تولید، توانست با کمک آسان موتور به جاده‌های ایران آمده و مورد توجه نیز قرار گیرد.

هیوندای توسان نیز مانند هیوندای کوپه و اسپورتیج از موتور ۲٫۷ لیتری V6 استفاده می‌کند که قدرتی برابر ۱۷۵ اسب بخار و گشتاوری برابر ۲۴۱ نیوتن متر تولید می‌کند. انتقال قدرت به عهده یک گیربکس ۴ سرعته خودکار است و قدرت پیشرانه به هر دو محور منتقل می‌شود. هیوندای توسان در ۱۰٫۵ ثانیه از سرعت صفر به صد رسیده و حدود ۱۱ لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند.

همراه مکانیک اینکه، یکی از دغدغه‌های اصلی فروشندگان در هنگام فروش و خرید خودرو کارکرده؛ تعیین قیمت آن است که باید توسط کارشناسان خبره انجام بگیرد. همراه مکانیک یکی از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های ایران درزمینه کارشناسی خودرو و تعیین قیمت آن است که دارای تعداد زیادی از کارشناسان برای دادن مشاوره در زمینه خریدوفروش خودرو دست‌دوم به شما گرد هم جمع کرده است.

با استفاده از خدمات همراه مکانیک شما می‌توانید بدون واسطه با خریدار واقعی خود ارتباط برقرار کرده و مطمئن باشید که صاحب اصلی سود حاصل از فروش خودرو خودتان هستید. در همراه مکانیک شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن خودرو خود را کارشناسی کرده و قیمت آن را تعیین کنید. به‌علاوه تنها با یک تماس و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید فرایند فروش خودرو کارکرده و دست دوم خود را آغاز کرده و به انجام برسانید. بنابراین دیگر نیازی نیست که به‌طور دائمی با خریداران در تماس بوده و زمان زیادی از وقت خود را صرف یافتن یک خریدار خوب برای خودروی‌تان کنید و یا اینکه خودرو را به نمایشگاه‌های خرید و فروش خودرو در سطح شهر بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید