قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > چرا هیوندای سانتافه بخریم؟

چرا هیوندای سانتافه بخریم؟

یکی از معروف‌ترین کراس اوورهایی که تا حالا وارد بازار کشور ایران شده بدون شک سانتافه است، که علاوه بر محبوبیت در میان مردم ما در بازارهای جهانی هم از این خودروی کره‌ای استقبال بسیار خوبی شده است. شرکت خودروسازی هیوندا که در کشور کره جنوبی فعالیت می‌کند از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰  به تولید سانتافه می‌پردازد و تا به امروز این اتومبیل محبوب توانسته هم پای رقیبان خود پیشرفت کند و همچنان صدر فروش شاسی بلندهای موجود در بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

اگر شما هم به خرید سانتافه علاقه‌مند هستید ما را همراهی کنید تا سه دلیل برای خرید سانتافه را با هم مرور کنیم. نام این خودرو از شهری در نیومکزیکو گرفته شده و می‌توان گفت برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ از آن رونمایی شد. مدل ۲۰۰۱ هیوندای سانتافه به عنوان یک کراس اوور اسپرت به همراه خودروهایی مثل  فورد اسکیپ و گونتیاک آزتک به بازار فروش وارد شد.

چرا هیوندای سانتافه بخریم؟

نسل دوم سانتافه موفق‌تر از اولی بوده زیرا در سال ۲۰۰۸ در بورد ۱۰ شاسی بلند محبوب در جهان قرار گرفت. نسل سوم از هیوندا سانتافه در سال ۲۰۱۲ به بازارهای جهانی عرضه شد و آخرین نسل این خودرو تا به امروز در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت هیوندا تولید و به فروش رسید و داشتن مواردی نظیر طراحی جدید و آپشن‌های به روز همه را متعجب کرد. اما سوال اینجاست که آیا خرید سانتافه منطقی است؟ و چرا این خودرو در میان مردم ما اینقدر محبوب است؟ ما با آوردن سه دلیل به جواب این سوال خواهیم پرداخت.

پیشرانه مجهز به توربو شارژ

مسئله قدرت موتور سانتافه همواره توسط منتقدان و طرفدان این خودرو مطرح بوده است. می توانیم بگوییم که بایدکه آخرین نسل از این کراس اوور که سال ۲۰۱۹ تولید شد را مجهز به یک موتور تنفس طبیعی چهار سیلندره می‌سازند که یک امتیاز مثبت برای این خودرو کره‌ای محسوب می‌شود، ممکن است موتور ۴ سیلندره با تنفس طبیعی برای سانتافه کافی باشد اما اگر عاشق قدرت موتور بسیار بالای خودرو هستید باید موتور توربو شارژ آن را امتحان کنید.

خرید سانتافه قادر به خوشحال کردن شما خواهد بود زیراکه موتور قدرتمند آن توان تولید ۲۳۵ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۲۶۰ پوند بر فوت دارد که قطعا سبب جلب رضایت شما به عنوان خریدار خواهد شد، قدرت موتور را زمانی حس می‌‌کنید که بخواهید شتاب صفر تا صد را امتحان کنید، شما خواهید دید که سانتافه شما را هرگز ناامید نخواهد کرد.

پیشرانه مجهز به توربو شارژ

سانتافه مجهز به سیستم AWD  

اگر برای خرید سانتافه می خواهید اقدام کنید با ما همراه باشید تا دومین دلیل برای خرید این شاسی بلند محبوب را برایتان ذکر کنیم. آخرین نسل از سانتافه به طور کاملا استاندارد تولید کرده‌اند و این خودرو مانند هر خودروی دیگری مجهز به سیستم دیفرانسیل جلو است اما شما می‌توانید سانتافه مجهز به سیستم AWD یا همان چهار چرخ متحرک را سفارش دهید. این سیستم بسیار هوشمند عمل می‌کند و هنگامی که کشش خودرو کم می‌شود سنسورهای قرار گرفته در این خودرو شروع به عمل کرده و نیرو را برابر میان چهار چرخ پخش می‌کنند.

سیستم تطبیق‌پذیری قرار گرفته بر روی این شاسی بلند کره‌ای این کار را به طور کامل انجام داده و باعث می‌شود که از رانندگی با این خودروی زیبا نهایت لذت را ببرید. سیستم AWD به حرکت بر روی سنگفرش نیز کمک می‌کند و باعث می‌شود که خودرو از روی آن را بسیار راحت عبور ‌کند، همچنین قدرت مانوردهی اتومبیل را در جاده بسیار بالا خواهد برد.

سانتافه مجهز به سیستم AWD 

توجه به موارد گفته شده در این مقاله نظیر استفاده از موتور توربو شارژ، سیستم چهار چرخ متحرک و کنترل و تسلط راننده بر خودرو می‌تواند جزء دلایل خرید سانتافه محسوب شود، چراکه سانتافه با استفاده از مواردی که گفته شد به علاوه دیگر آپشن‌هایی که نسل به نسل به خودروهای تولیدی خود اضافه می‌کند سبب محبوبیت و فروش چشمگیری در بازارهای جهانی و کشور ما شده است. هیوندا سانتافه را می‌توانید یک خودروی برازنده بدانید زیرا همواره در تلاش برای بهتر شدن در رقابت با سایر برندهای خودروسازی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید