قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > انواع بارکدخوان فروشگاهی

انواع بارکدخوان فروشگاهی

امروزه تکنولوژی و تجهیزات مکانیزه پای خود را در هرگونه کسب و کاری به نوعی باز کرده است. از جمله صنعت خرده فروشی همچون یک فروشگاه هایپرمارکت که نیاز هایی جهت استفاده از تجهیزات مکانیزه فروشگاهی دارد. تجهیزاتی همچون دستگاه بارکدخوان ، فیش پرینتر ، صندوق فروشگاهی و سایر تجهیزات. اما به اکثریت دیده میشود که مدیران و صاحبان فروشگاه اطلاعات دقیقی و جامعی در خصوص اینگونه تجهیزات ندارند. سعی کردیم در این مقاله مطالبی را بصورت کلی ارائه دهیم تا در انتخاب و خرید شما مفید واقع شود.

تجهیزات مکانیزه مورد نیاز یک فروشگاه هایپرمارکت

قبل از اینکه بخواهیم نیازهای یک فروشگاه خرده فروشی را بررسی و به آن بپردازیم باید به این سوال جواب بدهیم که آیا تجهیزات مکانیزه واقعا یک نیاز لازم و ضروری محصوب میشود. خیر؛ در یک جواب کلی میتوان گفت که جواب این سوال منفی است اما اگر بخواهیم بصورت حرفه ای تر و کارشناسی تر نگاه کنیم باید بگوییم بله، یک نیاز اساسی است. مواردی هموچون پردازش سریع و دقیق سفارشات، ارائه رسید های محاسبه شده با سود و زیان و کلی امکانات دیگر که اگر بخواهیم بصورت صادقانه جواب بدهیم کار یک صندوق دارد نیست. اما چه تجهیزاتی نیاز کسب و کار ما است؟ که جواب این سوال را در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

نرم افزار فروشگاهی

اولین و مهترین قدم در مکانیزه کردن یک فروشگاه انتخاب و خرید نرم افزار مالی و فروشگاهی مناسب است. که بتواند تمامی مراحل پردازش و خروجی گزارشات فروش و مالی را بدون هیچ نقصی ارائه بدهد. 

دستگاه اسکنر بارکد (بارکد خوان)

پردازش سریع سفارشات مشتریان میتواند برای هرکسب و کاری مهم و حیاتی باشد. از این رو انتخاب و خرید بارکدخوان کالا مناسب میتواند زمان پردازش سفارشات فروشگاه شما را به حداقل ترین زمان ممکن برساند. دستگاه های بارکد خوان در دو نوع تک بعدی و دو بعدی و در حالت های باسیم و بیسیم در بازار ایران عرضه میشوند. در ادامه مطلب فروشگاه معتبری را جهت خرید محصولات معرفی خواهیم کرد.

دستگاه چاپ رسید مشتریان (فیش پرینتر)

ارائه رسید محصولات خریداری شده توسط مشتری میتواند آمار فروش یک فروشگاه را به طور چشم گیری افزایش دهد. اغلب ما دوست داریم که بعد از خرید فیش رسید را دریافت کنیم. دستگاه های چاپ رسید مشتری یا همان فیش پرینتر را میتوان در کسب و کارهایی همچون رستوران و فروشگاه های زنجیره ای (جانبو – رفاه – کوروش و …) دید. تفاوتی ندارد یک فروشگاه کوچک داشته باشید یا یک فروشگاه زنجیره ای باید این مورد را در نظر بگیرید که ارائه رسید به مشتری چقدر میتواند در جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیم مفید باشد.

مرکز خرید تجهیزات مکانیزه  فروشگاهی

مجموعه فروشگاه اینترنتی سنین کالا با سابقه فعالیت ۶ ساله و داشتن بیش از ۸ نمایندگی در سراسر کشور یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید تجهیزات مکانیزه در ایران است. که میتواند در زمینه مشاوره قبل از خرید راهنمایی های خوبی را به صاحبان و مدیران فروشگاه ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید