قالب وردپرس افزونه وردپرس
تازه ها
خانه > رپرتاژ آگهی > خرید ورق پلکسی گلاس با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

خرید ورق پلکسی گلاس با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

ورق پلکسی گلاس، به عنوان یک نوع ورق پلاستیکی، از جنس آکریلات ساخته می‌شود و با نام تجاری “پلکسی گلاس” شناخته می‌شود. این نوع ورق، شبیه به شیشه است اما دارای وزن کمتری می‌باشد و در برابر ضربه‌های شدید نمی‌شکند. همچنین، قیمت پلکسی گلاس نسبت به شیشه کمتر است.

پلکسی گلاس تولید و فروش آن به صورت تلفنی و حضوری توسط فروشگاه طلق ایران انجام می‌شود. این ورق‌ها در انواع مختلف و با کیفیت بالا در فروشگاه طلق ایران به عنوان یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد عرضه می‌شوند.

مزایای ورق پلکسی گلاس شامل موارد زیر می‌شود:


۱٫ مقاومت بالا: پلکسی گلاس، در مقابل ضربه‌ها و تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است و آسیب نمی‌بیند.
۲٫ جایگزینی مناسب برای شیشه: به دلیل ویژگی‌های مقاومتی وزن کمتر، پلکسی گلاس می‌تواند جایگزین خوبی برای شیشه در بسیاری از موارد باشد.
۳٫ کاربردهای گسترده: پلکسی گلاس به دلیل مقاومت و کاربردهای متنوع، در اکثر رشته‌ها و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.
۴٫ کاربرد در دیگر صنایع: علاوه بر استفاده در صنایع عمومی و ساختمانی، پلکسی گلاس نیز در صنایع مختلف دیگر نظیر تابلوسازی، بسته‌بندی، تزئینات داخلی و خارجی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از ورق پلکسی گلاس به علت ویژگی‌ها و کاربردهای آن، به عنوان یک جایگزین مناسب برای شیشه، در صنایع مختلف بسیار محبوب است.


ویژگی‌های پلکسی گلاس:

۱٫ مقاومت بالا در برابر ضربه شدید: پلکسی گلاس به دلیل جنس آکریلاتی که از آن تهیه می‌شود، مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات شدید دارد و نمی‌شکند.

۲٫ مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی: ورق پلکسی گلاس با تحمل به تغییرات آب و هوایی، از جمله نمک، آب، باران و نور خورشید بدون آسیب دیدن به مدت طولانی در فضای باز قابل استفاده است.

۳٫ عایق خوب صدا و حرارت: این ورق از آکریلات در عملیات انتقال حرارت و صدا مؤثر است و می‌تواند به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی عمل کند.

۴٫ وزن کم: ورق پلکسی گلاس در مقایسه با شیشه، وزن کمتری دارد که این موضوع حمل و نقل آن را آسان‌تر می‌کند و همچنین برای برخی کاربردها که به وزن کمتر نیاز دارند، مناسب است.

۵٫ عدم منفجر شدن در آتش و تغییر شکل: در مواجهه با آتش، ورق پلکسی گلاس منفجر نمی‌شود و تنها تغییر شکل می‌دهد. این ویژگی امنیتی بالایی را به آن می‌بخشد.

۶٫ پایداری در محیط خارجی: پلکسی گلاس به مرور زمان در محیط‌های خارجی تغییر شکل نمی‌دهد و استحکام خود را حفظ می‌کند.

۷٫ قیمت مناسب: قیمت پلکسی گلاس نسبت به شیشه کمتر است و از این جهت اقتصادی‌تر می‌باشد.

کاربردهای پلکسی گلاس:

پلکسی گلاس به دلیل ویژگی‌های ذکر شده به عنوان یک جایگزین مناسب برای شیشه در بسیاری از صنایع و کاربردها استفاده می‌شود. این شامل:
– شیشه درب و پنجره‌ها
– تابلوسازی و تبلیغات
– ساخت تندیس و آثار هنری
– کارهای تزئینی و معماری
– ماکت‌سازی
– ساخت کاردستی و اشیاء دکوراتیو
– ساخت شیشه‌هواپیما
– استفاده در زیر دریایی‌ها
– ساخت کلاه‌های ایمنی
– گلخانه‌ها و پوشش‌های گل و گیاه
– ساخت استند و ویترین‌ها برای محصولات آرایشی و تجملی
– شیشه‌های خودروها
– ساخت استندها و نمایشگاه‌ها
– جابروشوری
– ساخت عینک‌های طبی و غیره

پلکسی گلاس با تنوع کاربردها و ویژگی‌های برتر، به عنوان یک ماده محبوب در صنعت و دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.


مقایسه پلکسی و شیشه:

۱٫ مقاومت در برابر ضربه: پلکسی بسیار مقاومتر از شیشه در برابر ضربه است. مقاومت پلکسی حدوداً ۱۰ برابر بیشتر از شیشه است، که این امر باعث انتخاب پلکسی در کاربردهایی که نیاز به مقاومت بالا در برابر ضربه دارند، می‌شود.

۲٫ وزن: پلکسی نسبت به شیشه وزن کمتری دارد. این ویژگی موجب می‌شود که در مواردی که نیاز به ماده‌ای با وزن کمتر است، مانند ساختارهای نورپردازی بلند، پلکسی گزینه مناسب‌تری باشد. برای خرید پلکسی و انواع آن می توانید به سایت پارس آذین مراجعه کنید.

۳٫ شفافیت: هر دو ماده، شفاف هستند و نور را به خوبی از خود عبور می‌دهند، اما پلکسی نسبت به شیشه درصد کمی بیشتری از شفافیت دارد.

۴٫ مقاومت در برابر شعاع‌های خورشید: پلکسی محافظ اشعه‌های مضر نور خورشید است و از آسیب‌رساندن آنها به افراد و اشیاء جلوگیری می‌کند. این ویژگی در برخورداری از پلکسی در صنایع ساختمانی و نورپردازی بسیار مفید است.

۵٫ قابلیت تغییر شکل: پلکسی در برابر حرارت تغییر شکل می‌دهد و در موارد آتش‌سوزی منفجر نمی‌شود. این ویژگی آن را به یک ماده ایمن‌تر از شیشه تبدیل می‌کند.

۶٫ قیمت: قیمت پلکسی معمولاً بیشتر از شیشه معمولی است، اما با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که دارد، قیمت پلکسی گزینه مناسبی می‌تواند باشد. شرکت پارس آذین مناسب ترین قیمت ها را در سطح کشور به مشتریان خود عرضه میکند.

در نتیجه، انتخاب بین پلکسی و شیشه بستگی به کاربردها و نیازهای خاص شما دارد. اگر نیاز به مقاومت بالا در برابر ضربه، وزن کمتر، محافظت در برابر اشعه‌های خورشید و قابلیت تغییر شکل به صورت ایمن دارید، پلکسی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در صورتی که شفافیت بالاتر، ویژگی‌های اپتیکی خاص‌تر یا قیمت پایین‌تر برای شما اهمیت دارد، ممکن است شیشه انتخاب بهتری باشد

دیدگاهتان را بنویسید