قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > راهنمای انتخاب لاکچری ترین اسامی برای کلینیک دندان پزشکی

راهنمای انتخاب لاکچری ترین اسامی برای کلینیک دندان پزشکی

در صورتی که شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد راه اندازی مطب و یا کلینیک دندانپزشکی دارند؛ باید بگوییم کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید. بهتر است قبل از هر کاری از بودجه و سرمایه موردنیاز برای این کار برآورد اولیه ای داشته باشید.
در صورتی که از نظر مالی مشکلی نداشتید می توانید به دنبال یافتن مکانی مناسب برای تاسیس مطب و اخذ مجوزهای موردنیاز باشید. اما دست نگه دارید بهتر نیست قبل از هر کاری، اسم برای دندانپزشکی خود انتخاب کنید. اسمی خاص و زیبا که جذابیت آن بتواند مشتریان و بیماران را به خود جذب نماید.

انتخاب اسم برای دندانپزشکی

به جرات می توان گفت انتخاب اسم برای کلینیک دندانپزشکی به اندازه ای مهم است که می تواند ۲۰ تا ۳۰ درصد تبلیغات کلینیک شما را خود به خود انجام دهد. این موضوع شاید در حرف کار چندان دشواری نباشد ولی در زمان انتخاب اسم پیشنهادی برای کلینیک دندانپزشکی، متوجه دشواری آن خواهید شد.
برای انتخاب اسم برای دندانپزشکی لازم است فاکتور های بسیاری را در انتخاب خود دخیل نمایید که مهمترین و اصلی ترین آن برندسازی است. مسلما در آینده ای نه چندان دور این اسم تبدیل به برند شما خواهد شد؛ پس آینده نگری را فراموش نکنید. در ادامه به چند مورد اساسی برای انتخاب اسم برای دندانپزشکی اشاره می کنیم که در صورت رعایت این نکات می توانید اسم پیشنهادی برای درمانگاه دندانپزشکی را به برند خودتان نیز تبدیل کنید.

فاکتورهای مهم در انتخاب اسم دندانپزشکی

توجه به ظاهر اسم پیشنهادی برای کلینیک دندانپزشکی

شاید این مساله در ابتدا چندان مهم به نظر نرسد ولی آیا به آن فکر کرده اید؟ به عنوان مثال ممکن است اسمی را که در نظر گرفته اید دو سیلابی باشد که هر کدام به تنهایی معنی و مفهوم زیبایی داشته باشند؛ ولی زمانی که آنها را ترکیب می کنید زیبایی خود را از دست بدهند. پس توجه به ظاهر اسم را نادیده نگیرید زیرا همواره افرادی بسیار نکته بین در بین بیماران شما هستند که برایشان این مساله مهم است.
نگارش ساده و درست
اسم پیشنهادی برای درمانگاه دندانپزشکی باید املای درست و ساده ای داشته باشد. به عبارتی اسامی زیبا برای کلینیک دندانپزشکی باید به گونه ای انتخاب شوند که بیماران و مراجعین بتوانند به راحتی آنها را تلفظ کرده و به خاطر بسپارند.
این موضوع نکته بسیار مهمی است که نباید نادیده گرفته شود زیرا هر قدر اسم پیشنهادی برای کلینیک دندانپزشکی در ذهن مراجعین راحت تر بنشیند، به نفع شما خواهد بود. اما اگر با وجود این، باز هم اصرار بر انتخاب اسمی داشتید که املای سختی دارد، قبل از نامگذاری از نگارش صحیح آن مطمئن شوید.

انتخاب اسمی متمایز برای کلینیک دندانپزشکی

آیا به این فکر کرده اید که برای اسامی زیبا و انتخاب اسم مناسب برای کلینیک دندانپزشکی باید چه اقداماتی انجام دهید؟ با انتخاب اسامی زیبا برای کلینیک که متمایز از اسامی دیگر، باشد می توان قابلیت یادآوری آن را افزایش داد. بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی اسم کلینیک خود را با واژه هایی مانند خدمات دندانپزشکی، خدمات زیبایی دهان و دندان، خدمان دندان، خدمات ترمیم دندان و … برندسازی می کنند.
انتخاب چنین واژه هایی تکراری بوده و کمتر در ذهن افراد باقی می مانند. در صورتی که اسامی ای همچون دندانپزشکی مفید، دندان های سفید و مانند اینها از قابلیت به یادآوری بیشتری برخوردار هستند.
چگونه می توان اسامی زیبا برای کلینیک دندانپزشکی را ثبت و برندسازی نمود؟
انتخاب اسم برای دندانپزشکی با وجود نکاتی که دارد، امری کاملا سلیقه ای است. مسلما هر یک از دندانپزشکان معیارها و علایق مختلفی برای این کار دارند. ممکن است برخی اسمی را ترجیح دهند که نشان دهنده و مرتبط با حرفه دندانپزشکی باشد و یا اینکه از اسم شخصی خود، برای برندسازی کلینیک استفاده کنند.
هیچ یک از موارد عنوان شده به ثبت برند و یا ثبت اسم کلینیک ارتباطی ندارد. ناگفته نماند در این راستا برخی مقررات و قوانین خاصی وجود دارند. برای ثبت برند لازم است از آنها آگاه باشید تا مشکلی در فرایند ثبت مواجه نشوید. در ادامه مقاله به این نکات اشاره می کنیم:

عدم مغایرت با قوانین داخلی کشور

اسم پیشنهادی برای کلینیک دندانپزشکی باید با قوانین داخلی کشور مغایرتی نداشته باشد. ممکن است شما برای آینده شغلی خود برنامه هایی داشته باشید و برندسازی اسم کلینیک یکی از آنها باشد. پس اسم انتخابی نباید با مقررات کشور مغایر باشد، در غیر این صورت شما در آینده و به هنگام برندسازی مجبور به تغییر نام کلینیک خواهید شد.

ارائه خدماتی متمایز

در مورد کلینیک های دندانپزشکی بر روی این موضوع حساسیت زیادی وجود ندارد ولی آگاهی از آن بهتر است. برای برندسازی در هر کسب و کار لازم است شما خدمات متمایزی نسبت به رقبای دیگر ارائه دهید که در حرفه دندانپزشکی عمدتا خدمات مشابهی ارائه می شود.

عدم گمراهی مراجعین

به هنگام برندسازی به این نکته توجه ویژه ای خواهد شد و در صورت عدم رعایت این نکته مجبور به تغییر نام می شوید. اسم برای کلینیک دندانپزشکی باید به گونه ای انتخاب گردد که بیماران را گمراه نکند و با فعالیت کلینیک متناسب باشد. در غیر این صورت ارزش و اعتبار کلینیک تان خدشه دار شده و با مشکلات جدی مواجه می شوید.

عدم انتخاب اسامی تکراری

آینده نگر باشید و اسامی زیبا برای کلینیک خود انتخاب کنید که دیگران آن را انتخاب نکرده باشند. با تقلید از اسامی کلینیک های دیگر ممکن است مشکلاتی جدی به وجود آید و حتی کار به شکایت و پلمپ کلینیک بکشد.

دریافت نشان دولتی

تنها در صورتی می توانید نشان دولتی برای کلینیک خود دریافت کنید که تمام مجوزهای کلینیک را دریافت کرده باشید. می توان گفت تا حد زیادی توسعه فعالیت های شما در گرو داشتن نشان دولتی خواهد بود که می تواند کسب و کارتان را رونق ببخشد. البته هر مرکزی قادر به دریافت این نشان نخواهد بود.

کلام پایانی

می توان گفت انتخاب اسم برای دندانپزشکی کاری آسان و در عین حال سخت است. آسان به این جهت که کاملا سلیقه ای است و شما می توانید هر اسمی را انتخاب کنید. در عین حال انتخاب اسم پیشنهادی برای درمانگاه دندانپزشکی دشواری هایی نیز به همراه دارد که با آگاهی از نکات مهم آن که در این مقاله به آنها اشاره شد می توانید انتخاب درستی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید